loading...

98music02

متن شعر کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد شهره کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد هی نامه پشت نامه بنویس من از خدامه تا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدم از بس ق

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3115 چهارشنبه 14 شهریور 1397

متن شعر کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد شهره

کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد
هی نامه پشت نامه بنویس من از خدامه
تا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدم
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم

http://sirooz.com/

برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
هر چی تو قلبت داشتی رو برگ گل نوشتی
لای کتاب عشقم برام پیغوم گذاشتی
که هیچکسو تو دنیا اینجوری دوست نداشتی اینجوری دوست نداشتی
که هیچکسو تو دنیا اینجوری دوست نداشتی اینجوری دوست نداشتی
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد
هی نامه پشت نامه بنویس من از خدامه
تا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدم
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات
کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات
برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
منم پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم







برچسب ها متن شعر کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد شهره کفتر روی بوم اومد پیغوم رو پیغوم اومد هی نامه پشت نامه بنویس من از خدامه تا آهوا دویدن پروانه ها پریدن پیغوم دادی شنیدم نوشته بودی دیدم از بس قشنگ پیغومات دلم میخواد بشم فدات کاشکی منم به این خوبی میشد که بنویسم برات برات پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم هر چی تو قلبت داشتی رو برگ گل نوشتی لای کتاب عشقم برام پیغوم گذاشتی که هیچکسو تو دنیا اینجوری دوست نداشتی اینجوری دوست نداشتی منم پیغوم گذاشتم که هیچکسو تو دنیا قد تو دوست نداشتم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو