loading...

98music02

    من تو را تا بی نهایت میپرسیدم ولی هرگز نفمهیدی التماست کردمو و در خود شکستم غرورمه بازم نفهمیدی عاشق نبودی تا که بفهمی دردمو احساسمو هرگزنخواستی تا که ببینی ناله های قلبمو دلمو شکستی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 57 چهارشنبه 14 شهریور 1397

 

 

من تو را تا بی نهایت میپرسیدم ولی هرگز نفمهیدی
التماست کردمو و در خود شکستم غرورمه بازم نفهمیدی
عاشق نبودی تا که بفهمی دردمو احساسمو
هرگزنخواستی تا که ببینی ناله های قلبمو
دلمو شکستی برو دلمو شکستی بروبرو دیگه نه نمی خوامت
دلمو شکستی برو دلمو شکستی بروفقط اینه جوابت
برو برودیگه نه نمیخوامت دلمو شکستی فقط اینه جوابت
برو برودیگه نه نمیخوامت دلمو شکستی فقط اینه جوابت
به پای تو نشستم از عشقت مست مستم
دلمو شکستی اما هنوز عاشقت هستم

http://nakaman.net

از یاد من نمیریمردم از این اسیری
چیکار کنم که امروز از عشق من تو سیری
دلمو شکستی برو دلمو شکستی بروبرو دیگه نه نمی خوامت
دلمو شکستی برو دلمو شکستی بروفقط اینه جوابت
برو برودیگه نه نمیخوامت دلمو شکستی فقط اینه جوابت







برچسب ها من تو را تا بی نهایت میپرسیدم ولی هرگز نفمهیدی التماست کردمو و در خود شکستم غرورمه بازم نفهمیدی عاشق نبودی تا که بفهمی دردمو احساسمو هرگزنخواستی تا که ببینی ناله های قلبمو دلمو شکستی برو دلمو شکستی بروبرو دیگه نه نمی خوامت دلمو شکستی برو دلمو شکستی بروفقط اینه جوابت برو برودیگه نه نمیخوامت دلمو شکستی فقط اینه جوابت به پای تو نشستم از عشقت مست مستم دلمو شکستی اما هنوز عاشقت هستم از یاد من نمیریمردم از این اسیری چیکار کنم که امروز از عشق من تو سیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو