loading...

98music02

X دانلود آهنگ مانده بودی امید X دانلود آهنگ اگر مانده بودی امید با لینک مستقیم X دانلود اهنگ تصویری امید اگر مانده بودی X دانلود موزیک ویدیو مانده بودی اگر از امید X دانلود اه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 287 شنبه 15 اردیبهشت 1397
X دانلود آهنگ مانده بودی امید X دانلود آهنگ اگر مانده بودی امید با لینک مستقیم X دانلود اهنگ تصویری امید اگر مانده بودی X دانلود موزیک ویدیو مانده بودی اگر از امید X دانلود اهنگ امید اگر مانده بودی ویکی صدا X متن آهنگ اگر مانده بودی امید X دانلود موزیک ویدیوی اگر مانده بودی امید X دانلود آهنگ بی کلام اگر مانده بودی امید X اهنگ با تو و عشق تو زنده بودم امید

اگر مانده بودی تو را تا به عرش خدا میرساندم
اگر مانده بودی تو را تا دل قصه ها می کشاندم
اگر با تو بودم به شب های غربت که تنها نبودم
اکر مانده بودی ز تو مینوشتم تو را میسرودم

مانده بودی اگر نازنینم زندگی رنگ و بوی دگر داشت
این شب سرد و غمگین غربت با وجود تو رنگ سحر داشت
با تو این مرغک پر شکسته مانده بودی اگر بال و پر داشت
با تو بیمی نبودش زطوفان مانده بودی اگر همسفر داشت

هستیم را به اتش کشیدی سوختم من ندیدی ندیدی
مرگ دل ارزویت اگر بود مانده بودی اگر میشنیدی
با تو دریا پر از دیدنی بود شب ستاره گلی چیدنی بود
خاک تن شسته در موج باران در کنار تو بوسیدنی بود

بعد تو خشم دریا و ساحل بعد تو پای من مانده درگل
مانده بودی اگر موج دریا تا ابد هم  پر از دیدنی بود 
با تو و عشق تو زنده بودم بعد تو من خودم هم نبودم
بهترین شعر هستی رو با تو مانده بودی اگر می سرودم  
مانده بودی اگر می سرودم      

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام

 

 

http://www.miusiko.com/musics/play/763-Omid-Agar-Mande-Boodi







برچسب ها دانلود آهنگ مانده بودی امید دانلود آهنگ اگر مانده بودی امید با لینک مستقیم دانلود اهنگ تصویری امید اگر مانده بودی دانلود موزیک ویدیو مانده بودی اگر از امید دانلود اهنگ امید اگر مانده بودی ویکی صدا متن آهنگ اگر مانده بودی امید دانلود موزیک ویدیوی اگر مانده بودی امید دانلود آهنگ بی کلام اگر مانده بودی امید اهنگ با تو و عشق تو زنده بودم امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو