loading...

98music02

آهنگ نبرد برای حمص عماد قویدل خوش تر از جان چه بودجان برود باج مدارغم رفتن چه خوری چونبه از آن میاید.....گاهی بهتره یه حرفایی رو بشنوم یکمبه جای این که از مشکلات کشورم بگم گاهی بهتره که بکشم

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 جمعه 16 شهریور 1397

آهنگ نبرد برای حمص عماد قویدل

 خوش تر از جان چه بود
جان برود باج مدار
غم رفتن چه خوری چون
به از آن میاید.....

گاهی بهتره یه حرفایی رو بشنوم یکم
به جای این که از مشکلات کشورم بگم 
گاهی بهتره که بکشم زیپ دهن 
وقتی دنیا بو میده مثه زیربقل


اون مرد خسته ای که تو مسیر نبرده
مثل ماهی های کوچک اسیر نهنگه
که اون نهنگی که می گم اسمش جنگه
جنگی که نسل ما به خوبی حسش کرده

ما میفهمیم که پشت این کارها منظوریه
مگه مشکل کمه مگه کالا ازونیه
یاحکومت زوری بود حالاهم زوریه
که تونس ومصر لیبی حالا هم سوریه


تاوقتی سازمان ملل خماره بی حاله
رو سر بچه های حمص خمپاره میباره
هی حیف تف نمی دونم چی برنامه داری
ولی حقیقت اینه میشی بد نام تاریخ

به زجه های مادر به اشکاش قسم
تو هم تقاص پس میدی بشار اسد
اگه قرار غرق خون بمیرم
حاضر نمی شم که خفه خون بگیرم
بدون که ساکت نمیتونه ایرانی
تو اسمت اسده ولی یه شیر بی یاری
شیر چیه چی دارم میگم توکفتارم نیستی
حتی لایق خشم تو رفتارم نیستی

وقتی بشار اسد شده یه عزرائیل دیگه 
دنیا نشسته داره از اسرائیل میگه
ازاین حرفاکه میگم هی چی بر نمیاد 
واز دسم سال هاست چیزی بند نمیاد
نمیشوی صدایی میگه به دادم برسید
چرا باید که این همه آدم باید بره زیر
خاک وتانک وتوپ وسنگ وبمب وتیر باران
دروغه اون که میگه شهر حمصو دید آرام
دل خونا ندارم لقمه پایین نمیره
کاری کردن که دین وآیین بمیره
توی دمشق می خندند مردم خرسند
اونایی که اشک می ریزند مردم حمصن

اونی که بچشو با خودش میبرده زور 
حالا می بیندش رو تخت مرده شورخونه
حیف تف تواز دنیافیلمی تاریک ساختی
فکر نکن که بردی توبه تاریخ باختی

به زجه های مادر به اشکاش قسم
تو هم تقاص پس میدی بشار اسد
اگه قرار غرق خون بمیرم
حاضر نمی شم که خفه خون بگیرم
بدون که ساکت نمیتونه ایرانی
تو اسمت اسده ولی یه شیر بی یاری
شیر چیه چی دارم میگم توکفتارم نیستی
حتی لایق خشم تو رفتارم نیستی


تو فکر نکن مردمتوسر کوب کردی
می بینم روزی که تو از ترس سنگ کوب کردی
روزی که اطرا فیانت تو رو جا میزارن
ولی ونایی که میکشی جاویدانن
اگرچه می کشی تو عده ای با هر سقوط موکش
اما مثل تو در اومد حتی از تو لونه موشم
اون که مرد دید کلی پرستو توی اون شهر
اون که رها شد از دنیا از سقوط موشک 

من ندیده تو چهریه تو ترسو خونده بودم
اینا جمله هایی که من سروده بودم
حتی در سکوت اونم یه درد نگفته است
که راز ورمزش لای پرده نهفته است

توحسابت جدا من از یه خودی دلخورم
ولی شهر وکشورم رو من چجوری ول کنم
کسی که دستم بهش میرسه حیفه تف 
می خواهم تف به روش بیارم ولی حیف تفه

به زجه های مادر به اشکاش قسم
تو هم تقاص پس میدی بشار اسد
اگه قرار غرق خون بمیرم
حاضر نمی شم که خفه خون بگیرم
بدون که ساکت نمیتونه ایرانی
تو اسمت اسده ولی یه شیر بی یاری
شیر چیه چی دارم میگم توکفتارم نیستی
حتی لایق خشم تو رفتارم نیستی







برچسب ها دانلود آهنگ نبرد برای حمص عماد قویدل رمیکس Remix دانلود آهنگ نبرد برای حمص عماد قویدل کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول نبرد برای حمص عماد قویدل دانلود آهنگ نبرد برای حمص عماد قویدل کد آوای انتظار همراه اول نبرد برای حمص عماد قویدل متن آهنگ نبرد برای حمص عماد قویدل کد آهنگ پیشواز ایرانسل نبرد برای حمص عماد قویدل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو