دانلود آهنگ محسن چاوشی کو به کو
Download Music Mohsen Chavoshi Ko Be Ko

آهنگ محسن چاوشی بنام کو به کو

هين کژ و راست مي‌روي باز چه خورده‌اي بگو

مست و خراب مي‌روي خانه به خانه کو به کو

ترانه : مولانا + موزیک : محسن چاوشی

تنظیم : شهاب اکبری + میکس و مسترینگ : امیر جمال فرد

دانلود آهنگ محسن چاوشی کو به کو

 

متن آهنگ کو به کو از محسن چاوشی

دوش چه خورده اي دلا راست بگو نهان مکن
چون خمشان بي گنه روي بر آسمان مکن

باده خاص خورده اي نقل خلاص خورده اي
بوي شراب مي زند خربزه در دهان مکن

دوش شراب ريختي وز بر ما گريختي
بار دگر گرفتمت بار دگر چنان مکن

کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد
ناله کنم بگويدم دم مزن و بيان مکن

اي دل پاره پاره ام ديدن او است چاره ام
Ey Del Pare Paream Didane Ou Ast Chaream

اوست پناه و پشت من تکيه بر اين جهان مکن
Oust Panaho Poshte Man Tekye Bar In Jahan Makon

ترانه آهنگ کو به کو از محسن چاوشی

هين کژ و راست مي‌روي باز چه خورده‌اي بگو
مست و خراب مي‌روي خانه به خانه کو به کو

عمر تو رفت در سفر با بد و نيک و خير و شر
همچو زنان خيره سر حجره به حجره شو به شو

با که حريف بوده‌اي بوسه ز که ربوده‌اي
زلف که را گشوده‌اي حلقه به حلقه مو به مو

کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد
ناله کنم بگويدم دم مزن و بيان مکن

اي دل پاره پاره ام ديدن او است چاره ام
Ey Del Pare Paream Didane Ou Ast Chaream

اوست پناه و پشت من تکيه بر اين جهان مکن
Oust Panaho Poshte Man Tekye Bar In Jahan Makon