loading...

98music02

 توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزمهمه هستیمو من به سراپات بریزملب پر خنده می خوای بیا لبهام مال توچشم پر گریه می خوایهر دو چشمام مال تو بیا تا برات بگم من وجودم مال توبزا تا فدات بشم من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 119 یکشنبه 01 مهر 1397

 توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم
همه هستیمو من به سراپات بریزم
لب پر خنده می خوای بیا لبهام مال تو
چشم پر گریه می خوایهر دو چشمام مال تو 

بیا تا برات بگم من وجودم مال تو
بزا تا فدات بشم من غرورم مال تو
اگه بازیچه می خوای بیا قلبم مال تو


اگه رودخونه می خوای سیل اشکم مال تو 

چرا من بی تو بمونم نمیدونم نمی تونم 
واسه زندگی کردن تو رو می خوام خوب میدونم 
تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی 
تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی


چرا من بی تو بمونم نمیدونم نمی تونم 
واسه زندگی کردن تو رو می خوام خوب میدونم 
تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی 
تو بدون عشقم تو هستی برا من زندگی هستی

بیا تا برات بگم من وجودم مال تو
بزا تا فدات بشم من غرورم مال تو
اگه بازیچه می خوای بیا قلبم مال تو 
اگه رودخونه می خوای سیل اشکم مال تو








برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم Iranian Music دانلود اهنگ ایرانی دانلود توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم دانلود متن اهنگ توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم متن موزیک توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم دانلود آهنگ 97 دانلود رایگان اهنگ توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم دانلود ترانه توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم کد آهنگ پیشواز همراه اول توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم دانلود آهنگ زیبا دانلود موزیک توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم Text Music & Download music کد آهنگ پیشواز ایرانسل توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم دانلود آهنگ توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم ریمیکس Remix متن آهنگ توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم Download New Music mp3 توی دنیا چی می خوای که به پاهات بریزم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو