loading...

98music02

دانلود آهنگ  زخمی سینا گلزار کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,mp3  زخمی سینا گلزار,دانلود رایگان اهنگ  زخمی سینا گلزار,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه  زخمی سینا گلزار,دانلود بهترین آهنگه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 210 دوشنبه 09 مهر 1397

دانلود آهنگ  زخمی سینا گلزار کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید,mp3  زخمی سینا گلزار,دانلود رایگان اهنگ  زخمی سینا گلزار,دانلود موزیک جدید,دانلود ترانه  زخمی سینا گلزار,دانلود بهترین آهنگها,  زخمی سینا گلزار اهنگ جدید,دانلود آهنگ  زخمی سینا گلزار,متن ترانه  زخمی سینا گلزار,تکست آهنگ  زخمی سینا گلزار,کد آوای انتظار همراه اول  زخمی سینا گلزار,دانلود آهنگ زیبا,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  زخمی سینا گلزار,دانلود آهنگ 97 ,دانلود متن اهنگ  زخمی سینا گلزار,دانلود   زخمی سینا گلزار,متن موزیک  زخمی سینا گلزار,کد آهنگ پیشواز همراه اول  زخمی سینا گلزار,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ  زخمی سینا گلزار ریمیکس Remix,متن آهنگ  زخمی سینا گلزار,Text Music & Download music,Download New Music,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود موزیک  زخمی سینا گلزار,Iranian Music,

متن آهنگ زخمی سینا گلزار
Lyrics Music Sina Golzar Zakhmi

متن آهنگ زخمی سینا گلزار

 

ترانه و شعر آهنگ زخمی سینا گلزار

بیا ببین نبودنت چه زخمی رو دلم زده ببین چشامو نم زده باز
رنگم پریده راهی ام مثله غروبه غم زده بهم بده دو باله پرواز

سوختم برا تو دود نداشت تو قلبه تو وجود نداشت حتی یه لحظه فکر موندن
عاشق نبودی خوبه من حرفای کهنه رو نزن فقط بذار نگاهت کنم من فقط بذار نگاهت کنم من

این عاشقی دار و ندارمو گرفت ازم چی موند برام به غیر از این غم
برای دیدن یه لحظه روی ماه تو کجای این شهرو بگردم

این عاشقی دار و ندارمو گرفت ازم چی موند برام به غیر از این غم
برای داشتنت تو لحظه های زندگیم من از یک دنیا توبه کردم

تکست آهنگ زخمی سینا گلزار

هر شب کنار پنجره میشینمو زل میزنم به این خیابون
حسودی میکنم به آدمای این شهر حتی به قطره های بارون

حتی به قابِ عکس تو که تو بغل گرفتت حسودی میکنم عزیزم
به اون کسی که بی هوا اومد ازم گرفتت حسودی میکنم عزیزم

این عاشقی دار و ندارمو گرفت ازم چی موند برام به غیر از این غم
برای دیدن یه لحظه روی ماه تو کجای این شهرو بگردم

این عاشقی دار و ندارمو گرفت ازم چی موند برام به غیر از این غم
برای داشتنت تو لحظه های زندگیم من از یک دنیا توبه کردم

**

http://www.faratext.com/5091/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b2%d8%ae%d9%85%db%8c-%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%a7-%da%af%d9%84%d8%b2%d8%a7%d8%b1.html







برچسب ها دانلود آهنگ زخمی سینا گلزار کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید mp3 زخمی سینا گلزار دانلود رایگان اهنگ زخمی سینا گلزار دانلود موزیک جدید دانلود ترانه زخمی سینا گلزار دانلود بهترین آهنگها زخمی سینا گلزار اهنگ جدید دانلود آهنگ زخمی سینا گلزار متن ترانه زخمی سینا گلزار تکست آهنگ زخمی سینا گلزار کد آوای انتظار همراه اول زخمی سینا گلزار دانلود آهنگ زیبا کد آهنگ پیشواز ایرانسل زخمی سینا گلزار دانلود آهنگ 97 دانلود متن اهنگ زخمی سینا گلزار دانلود زخمی سینا گلزار متن موزیک زخمی سینا گلزار کد آهنگ پیشواز همراه اول زخمی سینا گلزار دانلود اهنگ ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو