دانلود آهنگ علیرضا روزگار گیسو طلا

Download New Music Alireza Roozegar Gisu Tala

آهنگ علیرضا روزگار بنام گیسو طلا

من ، تو ، با هم بک کلام عاشقونه
میخونیم تا زنده ایم تو این زمونه

دانلود آهنگ علیرضا روزگار گیسو طلا

 

متن آهنگ گیسو طلا از علیرضا روزگار

ای دختر گیسو طلا
با من بیا
بریم به شهر قصه ها
با هم بریم
یه جای دور
بریم به شهر ناکجا

Berim Be Shahre Nakoja
من ، تو ، با هم بک کلام عاشقونه
میخونیم تا زنده ایم تو این زمونه
زنده ایم تو این زمونه

Zendeim Tu In Zamone
من ، تو ، با هم بک کلام عاشقونه
میخونیم تا زنده ایم تو این زمونه
زنده ایم تو این زمونه
نازتو میخوام دختر

Nazeto Mikharam Dokhtar
بابا بیا پیش من بیشتر
حالا اگه تو بخوای منم میخوام
مال هم میشیم زودتر

ترانه آهنگ گیسو طلا از علیرضا روزگار

حالا دستامو بگیر تو دستات
تا ببینی منو تو شب هات
اگه بخوای بمونم تو چشمات

Age Bekhay Bemonam Tu Cheshmat
اگه بوسه بدی از لب هات
ناز نکن تویی ناز من
بوستو میخوام لازمم
دستمو بگیر تو دستای خود
حالا بخون با ساز من
گل ناز من ، همراز من

Gole Naze Man Hamraze Man