دانلود آهنگ مجید خراطها دلیل رفتنت

Download Music Majid Kharatha Dalile Raftanet

آهنگ مجید خراطها بنام دلیل رفتنت

آخه چرا نگاه اون چنگی به دل نمیزنه

میگن یکی تو قلبشه جونمو آتیش میزنه

ترانه و آهنگ:مجید خراطها

دانلود آهنگ مجید خراطها دلیل رفتنت

 

متن آهنگ دلیل رفتنت از مجید خراطها

نه باورم نمیشه که تو منو از یاد ببری
تولدم شد بی وفا از تو نیومد خبری
چشمای من خشک شد به در حالا کی بی وفاتره
بال و پرش دادم ولی دیگه واسم نمیپره
اینو بدون دستای من گرمی دستاتو میخواد
تورو به عشقمون قسم اون روزارم یادت بیاد
حتی دیگه خدامونم به دادمون نمیرسه
گریه نکن که دستمون به دست هم نمیرسه
تو رو خدا بهش بگین صبر منم سر اومده
خدا به من بگو چرا خوشی به من نیومده
بهش بگین سراغشو از کس و ناکس میگیرم
بهش بگین اگه نیاد تو انتظارش میمیرم

آخه چرا نگاه اون چنگی به دل نمیزنه

Akhe chera negah on changi be del nemizane

میگن یکی تو قلبشه جونمو آتیش میزنه

Migan yeki to ghalbeshe jonamo atish mizane

ترانه آهنگ دلیل رفتنت از مجید خراطها

فقط خدا ازت میخوام دست توی دستاش بذارم
جز آرزوی دیدنیش هیچ آرزوی ندارم
بازم میگم دوستت دارم کاش عشقمون جون بگیره
برگرد بیا به کلبمون تا سرو سامون بگیره
ببخش اگه قسمت نشد توی چشات نگاه کنم
یا سر رو شونت بذارم اسم تورو صدا کنم
تو هم منو بذار برو اما بدون رسمش نبود
جز تو آخه کیو دارم دلیل رفتنت چی بود
اون که نخواست پیشم باشی باید خودش صبرم بده
خدا گرفتی عشقمو جواب قلبمو بده

آخه چرا نگاه اون چنگی به دل نمیزنه

Akhe chera negah on changi be del nemizane

میگن یکی تو قلبشه جونمو آتیش میزنه

Migan yeki to ghalbeshe jonamo atish mizane