دانلود آهنگ علی باقری و سعید امین میشه حست کرد
Download Music Ali Bagheri & Saeed Amin Mishe Heset Kard

آهنگ علی باقری و سعید امین بنام میشه حست کرد

یعنی هنوز میشه تو رو حس کرد

میشه تجسم کرد تو رو هر روز

ترانه : ایمان خسروی + تنظیم . موزیک : علی باقری

دانلود آهنگ علی باقری و سعید امین میشه حست کرد

 

متن آهنگ میشه حست کرد از علی باقری و سعید امین

وقتی که هنوز با دیدن عکسات
حالم دگرگون میشه میفهمم

اون لحظه دلتنگیم رو دوست دارم
اون لحظه با فکر تو دلگرمم

من دلخوشیم این چندتا تصویره
که راه به راه با تو زیر بارون

محکم بگیرم دست تو رو عشقم
باشه دوست دارم تو حرفامون

یعنی هنوز میشه تو رو حس کرد
میشه تجسم کرد تو رو هر روز

میشه تو رو خواست توی هر لحظه
Mishe Toro Khast Tooye Har Hazhe

یعنی به من فکر میکنی هر روز
Yani Be Man Fekr Mikoni Har Rooz

یعنی هنوز میشه تو رو حس کرد
میشه تجسم کرد تو رو هر روز

میشه تو رو خواست توی هر لحظه
Mishe Toro Khast Tooye Har Hazhe

یعنی به من فکر میکنی هر روز
Yani Be Man Fekr Mikoni Har Rooz

ترانه آهنگ میشه حست کرد از علی باقری و سعید امین

وقتی که هنوز با شیشه عطرت
عطری که جا مونده همینجا

میشه نفسام پر بشه از تو
میشه عبور کرد با تو از هرجا

وقتی هنوز با تک تک شعرام
تو رو میارمت توی هر لحظم

اون لحظه دلتنگیم و دوست دارم
اون لحظه خیلی به تو وابستم

یعنی هنوز میشه تو رو حس کرد
میشه تجسم کرد تو رو هر روز

میشه تو رو خواست توی هر لحظه
Mishe Toro Khast Tooye Har Hazhe

یعنی به من فکر میکنی هر روز
Yani Be Man Fekr Mikoni Har Rooz

یعنی هنوز میشه تو رو حس کرد
میشه تجسم کرد تو رو هر روز

میشه تو رو خواست توی هر لحظه
Mishe Toro Khast Tooye Har Hazhe

یعنی به من فکر میکنی هر روز
Yani Be Man Fekr Mikoni Har Rooz

یعنی هنوز میشه تو رو حس کرد