دانلود آهنگ حامد محضرنیا کجا میخوای بری
Download Music Hamed Mahzarnia Koja Mikhay Beri

آهنگ حامد محضرنیا بنام کجا میخوای بری

کجا میخوای بری کدوم بهشت دور

 دانلود آهنگ حامد محضرنیا کجا میخوای بری

 

متن آهنگ کجا میخوای بری از حامد محضرنیا

حرفی نمیزنی حرفی نمیزنم
پاییز عشقته بارونشم منم
حل کن وجودمو آروم توی چشات
بذار که عطره من بپیچه تو هوات
کجا میخوای بری کدوم بهشت دور
ببین به خاطرت چه قد شدم صبور
کجا میخوای بری پیش خودم بمون

Koja mikhai beri pish khodam bemon

هر جا بری میام حتی تو آسمون

Har ja beri miam hatta to asemon

ترانه آهنگ کجا میخوای بری از حامد محضرنیا

وقتی تو پیشمی خوابم نمیبره
بیداری واسه ی ما دو تا بهتره
باید حضورتو حتمی شه تو دلم
میمونه حسمون همیشه تو دلم همیشه تو دلم
کجا میخوای بری کدوم بهشت دور
ببین به خاطرت چه قد شدم صبور

کجا میخوای بری پیش خودم بمون

Koja mikhai beri pish khodam bemon

هر جا بری میام حتی تو آسمون

Har ja beri miam hatta to asemon