loading...

98music02

متن آهنگ دیوونم امید ساربانی Lyrics Music Omid Sarebani Divoonam   ترانه و شعر آهنگ دیوونم امید ساربانی دوباره حرفات اون نگاهات دوست دارم هات یادم میاد و باز همون آهنگ چشای خوش رنگ باز دله

♥حسـ ــین♥ بازدید : 109 سه شنبه 01 آبان 1397

متن آهنگ دیوونم امید ساربانی
Lyrics Music Omid Sarebani Divoonam

متن آهنگ دیوونم امید ساربانی

 

ترانه و شعر آهنگ دیوونم امید ساربانی

دوباره حرفات اون نگاهات دوست دارم هات یادم میاد و
باز همون آهنگ چشای خوش رنگ باز دله تنگ تو رو میخواد و

من بی تو تنهام بی تو تنهام تو اوجه غمهام نبودنت بود
نبودی اما تمامه اینجا پر از تو و بوی پیرهنت بود

دیوونم هنوزم من عاشقه بارونم به یاد عشق اون روزامونم داغونم
بیا بیا کنارت آرومم نباشی کاملا یه دیوونم نمیشه بی تو نه نمیتونم دیوونم

بازم نشستم چشامو بستم منتظر هستم بیای دوباره
میگن نمیای منو نمیخوای که عشقت از تو خبر نداره

دوباره بارون منو خیابون که خنده هامون یادش نرفته
یه قرنِ انگار از آخرین بار که دیدمت شد همین یه هفته

دیوونم هنوزم من عاشقه بارونم به یاد عشق اون روزامونم داغونم
بیا بیا کنارت آرومم نباشی کاملا یه دیوونم نمیشه بی تو نه نمیتونم دیوونم

تکست آهنگ دیوونم امید ساربانی

دوباره حرفات اون نگاهات دوست دارم هات یادم میاد و
باز همون آهنگ چشای خوش رنگ باز دله تنگ تو رو میخواد و

من بی تو تنهام بی تو تنهام تو اوجه غمهام نبودنت بود
نبودی اما تمامه اینجا پر از تو و بوی پیرهنت بود

دیوونم هنوزم من عاشقه بارونم به یاد عشق اون روزامونم داغونم
بیا بیا کنارت آرومم نباشی کاملا یه دیوونم نمیشه بی تو نه نمیتونم دیوونم

بازم نشستم چشامو بستم منتظر هستم بیای دوباره
میگن نمیای منو نمیخوای که عشقت از تو خبر نداره

دوباره بارون منو خیابون که خنده هامون یادش نرفته
یه قرنِ انگار از آخرین بار که دیدمت شد همین یه هفته

دیوونم هنوزم من عاشقه بارونم به یاد عشق اون روزامونم داغونم
بیا بیا کنارت آرومم نباشی کاملا یه دیوونم نمیشه بی تو نه نمیتونم دیوونم

**

http://www.faratext.com/5678/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%af%db%8c%d9%88%d9%88%d9%86%d9%85-%d8%a7%d9%85%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو