loading...

98music02

 آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری اکورد آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,دانلود آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,

♥حسـ ــین♥ بازدید : 179 چهارشنبه 09 آبان 1397

 آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری
 اکورد آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,دانلود آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری کیفیت 320,کد آوای انتظار همراه اول  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,دانلود آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,متن آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,کد آهنگ پیشواز همراه اول  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,دانلود رایگان اهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری,دانلود آهنگ  زبونتو گاز بگیر افشین آذری ریمیکس Remix,


یکی از دور داره میاد زیرِ چشمی منو می پاد
دیدم انگار منو می خواد گفتم هر چی خدا بخواد
تا رسیدم بهش گفتم دیشب تو خواب تورو دیدم
منم که از خدا خواسته گفتم بریم تو راه میگم

گفتش آبروم میره منو با تو ببینن
یه وقت مارو نگیرن
گفتم نترس بی خیال زبونتو گاز بگیر


ایشالا نمی گیرن
می گفت آبروم میره منو با تو ببینن
یه وقت مارو نگیرن
گفتم بابا بی خیال انقدر نگو می گیرن
ایشالا نمی گیرن

به همین راحتی رفتی کلی گشتیم و برگشتی
واسه یه روزم که شده مسیرِ غصه رو بستی
خلاصه اون روز تموم شد از بس که خوش گذشت بهم
گفتم که هر روز همین جا سرِ قرارمون هستی

گفتش آبروم میره منو با تو ببینن
یه وقت مارو نگیرن
گفتم نترس بی خیال زبونتو گاز بگیر
ایشالا نمی گیرن
می گفت آبروم میره منو با تو ببینن
یه وقت مارو نگیرن
گفتم بابا بی خیال انقدر نگو می گیرن
ایشالا نمی گیرن

گفتش آبروم میره منو با تو ببینن
یه وقت مارو نگیرن
گفتم نترس بی خیال زبونتو گاز بگیر
ایشالا نمی گیرن
می گفت آبروم میره منو با تو ببینن
یه وقت مارو نگیرن
گفتم بابا بی خیال انقدر نگو می گیرن
ایشالا نمی گیرن







برچسب ها اکورد آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری دانلود آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری کیفیت 320 کد آوای انتظار همراه اول زبونتو گاز بگیر افشین آذری دانلود آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری متن آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری کد آهنگ پیشواز همراه اول زبونتو گاز بگیر افشین آذری کد آهنگ پیشواز ایرانسل زبونتو گاز بگیر افشین آذری دانلود رایگان اهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری دانلود آهنگ زبونتو گاز بگیر افشین آذری ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو