loading...

98music02

دانلود آهنگ  امید حاجیلی واویلا,اکورد آهنگ  امید حاجیلی واویلا,کد آوای انتظار همراه اول  امید حاجیلی واویلا,متن آهنگ  امید حاجیلی واویلا,دانلود رایگان اهنگ  امید حاجیلی واویلا

♥حسـ ــین♥ بازدید : 75 شنبه 05 آبان 1397

دانلود آهنگ  امید حاجیلی واویلا,اکورد آهنگ  امید حاجیلی واویلا,کد آوای انتظار همراه اول  امید حاجیلی واویلا,متن آهنگ  امید حاجیلی واویلا,دانلود رایگان اهنگ  امید حاجیلی واویلا,دانلود آهنگ  امید حاجیلی واویلا ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  امید حاجیلی واویلا کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  امید حاجیلی واویلا,کد آهنگ پیشواز همراه اول  امید حاجیلی واویلا,

http://www.faratext.com/10380/lyrics-%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%88%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%A7%D8%AC%DB%8C%D9%84%DB%8C.html

متن آهنگ واویلا امید حاجیلی
Lyrics Music Omid Hajili Vaveyla

متن آهنگ واویلا امید حاجیلی

 

ترانه و شعر آهنگ واویلا امید حاجیلی

تو همونی که میگفتی نباشم پریشونی حالا میری یه جای بی نشونی نامهربونی با دلم با دلم
آره اونی که خودت نخواستی با من بمونی واسه ی چی خودتم نمیدونی نمی مونی با دلم با دلم

ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون لیلا از چشمون لیلا
ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون لیلا از چشمون لیلا

تکست آهنگ واویلا امید حاجیلی

نمیدونی داری بدجور دلمو میسوزونی با کارات عقل از سرم میپرونی نامهربونی با دلم با دلم
یار جونی دیگه نمیخوام که کنارم بمونی آخه با تو تلف شده این جوونی نمیشه بمونی با دلم یا دلم

ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون لیلا از چشمون لیلا
ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون لیلا از چشمون لیلا

ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون , ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون

ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون لیلا از چشمون لیلا
ای واویلا ویلا ای واویلا ویلا آخه از چشمون لیلا از چشمون لیلا

**







برچسب ها دانلود آهنگ امید حاجیلی واویلا اکورد آهنگ امید حاجیلی واویلا کد آوای انتظار همراه اول امید حاجیلی واویلا متن آهنگ امید حاجیلی واویلا دانلود رایگان اهنگ امید حاجیلی واویلا دانلود آهنگ امید حاجیلی واویلا ریمیکس Remix دانلود آهنگ امید حاجیلی واویلا کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید حاجیلی واویلا کد آهنگ پیشواز همراه اول امید حاجیلی واویلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو