loading...

98music02

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  امید حاجیلی بنام برای بارون,دانلود آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون کیفیت 320,متن آهنگ  امید حاجیلی ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 شنبه 05 آبان 1397

کد آهنگ پیشواز ایرانسل  امید حاجیلی بنام برای بارون,دانلود آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون کیفیت 320,متن آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون,دانلود رایگان اهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون,کد آوای انتظار همراه اول  امید حاجیلی بنام برای بارون,دانلود آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون,کد آهنگ پیشواز همراه اول  امید حاجیلی بنام برای بارون,اکورد آهنگ  امید حاجیلی بنام برای بارون,

متن آهنگ امید حاجیلی برزی بارون

 

برزی برزی برزی برزی برزی برزی

دارم با تو عرضی دارم با تو عرضی

زیبای بی مرزی به یه دنیا می ارزی

بیا دلم رو ببر حتی یه ذره یکم

یجوری که بتونم حسمو به تو بگم

برزی برزی برزی برزی برزی برزی

دارم با تو عرضی دارم با تو عرضی

زیبای بی مرزی به یه دنیا می ارزی

♫♫♫

بگو آخه دلم رو به جز تو به کی بدم

اگه با من نمونی دنیام میریزه بهم

برزی برزی برزی برزی برزی برزی

دارم با تو عرضی دارم با تو عرضی

زیبای بی مرزی به یه دنیا می ارزی

♫♫♫

بارون بارون بارونه هی

بارون بارون بارونه هی

دستته بده دسم چش انتظاره هی

دستته بده دسم چش انتظاره هی

گل باغمی تو چش چراغمی تو

گل باغمی تو چش چراغمی تو

امشو اول بهاره موقع ی کشت و کاره

امشو اول بهاره موقع ی کشت و کاره

گل باغمی تو چش چراغمی تو

گل باغمی تو چش چراغمی تو

 

http://nicmusic.net/1397/06/barzi-baroon/







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل امید حاجیلی بنام برای بارون دانلود آهنگ امید حاجیلی بنام برای بارون ریمیکس Remix دانلود آهنگ امید حاجیلی بنام برای بارون کیفیت 320 متن آهنگ امید حاجیلی بنام برای بارون دانلود رایگان اهنگ امید حاجیلی بنام برای بارون کد آوای انتظار همراه اول امید حاجیلی بنام برای بارون دانلود آهنگ امید حاجیلی بنام برای بارون کد آهنگ پیشواز همراه اول امید حاجیلی بنام برای بارون اکورد آهنگ امید حاجیلی بنام برای بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو