loading...

98music02

    متن آهنگ پرستو فکر و خیالتیه روز بارونی زد به سرم پاشم برم یه جای دوردور شم از این حالت بگردم این شهرور خیس شم تو این بارونباور نمیکردم میبینمت تو رو این آره خود تویی چقد بزرگ شدی ی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 85 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

   
متن آهنگ پرستو فکر و خیالت
یه روز بارونی زد به سرم پاشم برم یه جای دور
دور شم از این حالت بگردم این شهرور خیس شم تو این بارون
باور نمیکردم میبینمت تو رو این آره خود تویی چقد بزرگ شدی یه هو
فکرو خیالت نمیذاره خوابم بگیره نذار دلم تنها بمونه بی تو بمیره
منو تو یه عمری باهم زندگی کردیم کی باورش میشه مارو باهم نبینه
فکــرو خیالت نمیذاره خوابم بگیره نذار دلم تنها بمونه بی تو بمیره
منو تو یه عمری باهم زندگی کردیم کی باورش میشه مارو باهم نبینه
هر روز همین ساعت خیره به در میشم حتی نمیتونی یه درصد اونو بفهمیشم


♫♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ جدید پرستو بنام فکر و خیالت
♫♫♫♫♫♫
چی شد چرا اینجوری جدا شدیم از هم یه کاری کردی که من حتی باخودمم بد شم
فکرو خیالت نمیذاره خوابم بگیره نذار دلم تنها بمونه بی تو بمیره
منو تو یه عمری باهم زندگی کردیم کی باورش میشه مارو باهم نبینه
فکرو خیالت نمیذاره خوابم بگیره نذار دلم تنها بمونه بی تو بمیره
منو تو یه عمری باهم زندگی کردیم کی باورش میشه مارو باهم نبینه

https://narefigh.com/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو