loading...

98music02

رحمی بکن به منرحمی به این دلمیخ می زنه تو رگانگار که خون منرفتی و رفته بازانگار که جون منزنگی بزن گلم من کم تحملمرحمی بکن به منرحمی به این دلم از تو دلم چرا دل را نمی کنهیادت چرا هنوز هر لحظه با منها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 29 پنجشنبه 10 آبان 1397

رحمی بکن به من
رحمی به این دلم

یخ می زنه تو رگ
انگار که خون من
رفتی و رفته باز
انگار که جون من

زنگی بزن گلم


من کم تحملم
رحمی بکن به من
رحمی به این دلم



از تو دلم چرا دل را نمی کنه
یادت چرا هنوز هر لحظه با منه
از تو دلم چرا دل را نمی کنه
یادت چرا هنوز هر لحظه با منه

زنگی بزن گلم 
من کم تحملم
رحمی بکن به من
رحمی به این دلم

چشمم به جاده هاست شاید بیای تو باز
شاید دوباره عشق با تو بشه آغاز
حرم نگاه تو زنگ صدای تو
زنگی بزن گلم جونم فدای تو

زنگی بزن گلم 
من کم تحملم
رحمی بکن به من
رحمی به این دلم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو