loading...

98music02

تو کوچه دوباره بارون می باره دامنم از اشک من غرق ستاره بارونو میبینم از پشت شیشه قلبم با گریه دیگه آروم نمیشه دلم گرفت ای وای بازم تنگ غروبه تو این زمونه انگار همه حرفا دروغه دلم گرفت برگرد نگو که خیل

♥حسـ ــین♥ بازدید : 45 پنجشنبه 13 دی 1397

تو کوچه دوباره بارون می باره دامنم از اشک من غرق ستاره
بارونو میبینم از پشت شیشه قلبم با گریه دیگه آروم نمیشه
دلم گرفت ای وای بازم تنگ غروبه تو این زمونه انگار همه حرفا دروغه
دلم گرفت برگرد نگو که خیلی دیره تو این خونه تنها داره گریم می گیره
یه روز تو این شهر غوغای ما بود خدای خوب عاشقا خدای ما بود
دست این روزگار ببین چه ها کرد ما رو با هم مثل من غریبه ها کرد
دلم گرفت ای وای بازم تنگ غروبه تو این زمونه انگار همه حرفا دروغه

http://www.topforum.ir/threads/172550/


دلم گرفت برگرد نگو که خیلی دیره تو این خونه تنها داره گریم می گیره
****
تو کوچه دوباره بارون می باره دامنم از اشک من غرق ستاره
بارونو میبینم از پشت شیشه قلبم با گریه دیگه آروم نمیشه
دلم گرفت ای وای بازم تنگ غروبه تو این زمونه انگار همه حرفا دروغه
دلم گرفت برگرد نگو که خیلی دیره تو این خونه تنها داره گریم می گیره
یه روز تو این شهر غوغای ما بود خدای خوب عاشقا خدای ما بود
دست این روزگار ببین چه ها کرد ما رو با هم مثل من غریبه ها کرد
دلم گرفت ای وای بازم تنگ غروبه تو این زمونه انگار همه حرفا دروغه
دلم گرفت برگرد نگو که خیلی دیره تو این خونه تنها داره گریم می گیره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو