loading...

98music02

 آهنگ زندون دل فرزاد فرزینپشت این پنجره ها دل می گیرهغم و غصه دلو تو میدونیوقتی از بخت خودم حرف میزنمچشام اشک بارون میشه تو میدونیعمریه غم تو دلم زندونیهدل من زندون داره تو میدونیهر چی بهش میکم ت

♥حسـ ــین♥ بازدید : 55 پنجشنبه 10 آبان 1397

 آهنگ زندون دل فرزاد فرزین
پشت این پنجره ها دل می گیره
غم و غصه دلو تو میدونی
وقتی از بخت خودم حرف میزنم
چشام اشک بارون میشه تو میدونی
عمریه غم تو دلم زندونیه
دل من زندون داره تو میدونی


هر چی بهش میکم تو آزادی دیگه
میگه من دوست دارم تو میدونی
می خوام امشب با خدام شکوه کنم
شکوه های دلمو تو میدونی
بگم ای خدا چرا بختم سیاس
چرا بخت من سیاس تو میدونی
پنجره بسته میشه شب میرسه
چشام آروم نداره تو میدونی
اگه امشب بکذره فردا میشه

مگه فردا چی میشه تو میدونی
عمریه غم تو دلم زندونیه
دل من زندون داره تو میدونی
هر چی بهش میکم تو آزادی دیگه
میگه من دوست دارم تو میدونی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو