loading...

98music02

        من آدم رویای تو نیستم من فکرو ذکرم پرت این سازه یکی مثل تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازه من آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردم من زخمی راهن همه پاهام

♥حسـ ــین♥ بازدید : 62 یکشنبه 02 تیر 1398

دانلود آهنگ من آدم رویای تو نیستم از اشوان

 

 

 

 

من آدم رویای تو نیستم من فکرو ذکرم پرت این سازه

یکی مثل تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازه

من آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردم

من زخمی راهن همه پاهام از بس تو راهی زمین خوردم

متن آهنگ من آدم رویای تو نیستم اشوان

من آدم رویای تو نیستم من فکرو ذکرم پرت این سازه

یکی مثل تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازه

 

من آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردم

من زخمی راهن همه پاهام از بس تو راهی زمین خوردم

کنار من لبه پرتگاهی که آخرم سقوط میکنی

دیوونه زل نزن توی چشام چرا هر چی میگم سکوت میکنی

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود فول البوم اشوان دانلود آهنگ جدید اشوان 96 اشوان 96 آهنگ اشوان 96 دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید 96 سایت حس لاو دانلود آهنگ 2017 دانلود آهنگهای جدید آهنگ من با خودم درگیرم افسردم من آدم رویای تو نیستم آهنگ من آدم رویای تو نیستم من آدم رویای تو نیستم من فکرو ذکرم پرت این سازه دیوونه زل نزن توی چشام چرا هر چی میگم سکوت میکنی آهنگ دیوونه زل نزن توی چشام چرا هر چی میگم سکوت میکنی آهنگ من آدم رویای تو نیستم من با خودم درگیرم افسردم آهنگ یکی مثل تو با چش رنگی با یه روانی که نمیسازه کنار من لبه پرتگاهی که آخرم سقوط میکنی کد پیشواز اشوان متن آهنگ من آدم رویای تو نیستم از اشوان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو