loading...

98music02

آهنگ زندونی محمد محبیان موندن تو زندون عشق برام یه عادت شدهبه سوی چشمای تو کارم عبادت شدهزندونی تو هستم نذار که آزاد بشمتوی کتاب قلبت رفته ای از یاد بشمتوی کتاب قلبت رفته ای از یاد بشمزندونی نگات

♥حسـ ــین♥ بازدید : 177 پنجشنبه 10 آبان 1397

آهنگ زندونی محمد محبیان

 موندن تو زندون عشق برام یه عادت شده
به سوی چشمای تو کارم عبادت شده
زندونی تو هستم نذار که آزاد بشم
توی کتاب قلبت رفته ای از یاد بشم
توی کتاب قلبت رفته ای از یاد بشم
زندونی نگاتم دیوونه چشاتم


تا آخرین نفسهام دوست دارم فداتم
زندونی نگاتم دیوونه چشاتم
تا آخرین نفسهام دوست دارم فداتم
دوست دارم فداتم

زندونی تو بودن بهتر از آزادیه
غم عشق تو حتی قشنگتر از شادیه
تو آرزوی منی عشقت نمی ره از یاد
نکش اسیر عشقو خدا رو خوش نمیاد
نکش اسیر عشقو خدا رو خوش نمیاد
زندونی نگاتم دیوونه چشاتم
تا آخرین نفسهام دوست دارم فداتم


زندونی نگاتم دیوونه چشاتم
تا آخرین نفسهام دوست دارم فداتم
دوست دارم فداتم

زندونی نگاتم دیوونه چشاتم
تا آخرین نفسهام دوست دارم فداتم
زندونی نگاتم دیوونه چشاتم
تا آخرین نفسهام دوست دارم فداتم
دوست دارم فداتم
دوست دارم فداتم
دوست دارم فداتم
دوست دارم فداتم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو