loading...

98music02

,    متن آهنگ سهراب پاکزاد این چه حسیه,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام این چه حسیه,    متن آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد,    آهنگ آروم سهر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 175 شنبه 12 آبان 1397



,    متن آهنگ سهراب پاکزاد این چه حسیه
,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام این چه حسیه
,    متن آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد
,    آهنگ آروم سهراب پاکزاد
,    خواننده سهراب پاکزاد
,    چه حسیه چه حالیه چرامن رو هوام
,    اهنگ بستکی نگاهم تو نگاهت
,    دانلود اهنگ هرشب هر روز به یادم میمونی
,    دانلود اهنگ نگاهم تو نگاهت خدا پشت و پناهت

,   
,   

http://www.irmp3.ir/lyric/6742/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%DA%86%D9%87-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B2%D8%A7%D8%AF

♫♫
این چه حسیه
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
این چه حسیه
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام ♫♫







برچسب ها متن آهنگ سهراب پاکزاد این چه حسیه دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام این چه حسیه متن آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد آهنگ آروم سهراب پاکزاد خواننده سهراب پاکزاد چه حسیه چه حالیه چرامن رو هوام اهنگ بستکی نگاهم تو نگاهت دانلود اهنگ هرشب هر روز به یادم میمونی دانلود اهنگ نگاهم تو نگاهت خدا پشت و پناهت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو