loading...

98music02

````````03_Gonahe.Man xآهنگ گناه من مجید یحیایی - تکست موزیکدلت رو نگو شکستمنگو که خیلی پستمنگو گناه من بوداخه دل به کی بستمچشمام دروغ نمیگنببین رو گونه هاموچشای خیس عاشقمیگن راست و دروغوای تو که تنها

♥حسـ ــین♥ بازدید : 199 یکشنبه 27 آبان 1397

````````03_Gonahe.Man x

آهنگ گناه من مجید یحیایی - تکست موزیک

دلت رو نگو شکستم
نگو که خیلی پستم
نگو گناه من بود
اخه دل به کی بستم
چشمام دروغ نمیگن
ببین رو گونه هامو
چشای خیس عاشق
میگن راست و دروغو


ای تو که تنهام گذاشتی
غم تو این دلم تو کاشتی
من و با غم جا گذاشتی
به خدا دوسم نداشتی
نگو ازم دل بریدی
نگو خیلی پلیدی
نگوگناه من بود
اخه ازم چی دیدی
هر لحظه بیاده اون نگاهت که میوفتم
تو که گفتی دیگه تمومه
زنگی با تو حرومه……..

ای تو که تنهام گذاشتی
غم تو این دلم تو کاشتی
من و با غم جا گذاشتی
به خدا دوسم نداشتی
ای تو که تنهام گذاشتی
من و با غم جا گذاشتی
غم و تو دلم تو کاشتی
به خدا دوسم نداشتی







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول گناه من مجید یحیایی اکورد آهنگ گناه من مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گناه من مجید یحیایی متن آهنگ گناه من مجید یحیایی دانلود آهنگ گناه من مجید یحیایی دانلود آهنگ گناه من مجید یحیایی کیفیت 320 دانلود رایگان اهنگ گناه من مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز همراه اول گناه من مجید یحیایی دانلود آهنگ گناه من مجید یحیایی ریمیکس Remix
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو