loading...

98music02

کد آهنگ پیشواز همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش,کد آوای انتظار همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش,دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش کیفیت 320,دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش,دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش

♥حسـ ــین♥ بازدید : 65 شنبه 10 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش,کد آوای انتظار همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش,دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش کیفیت 320,دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش,دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جاه طلب بابک جهانبخش,متن آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش,

جاه طلب

سر تا سر قلبت باید به دست من تسخیر شه

تو زندگیم جز عشق تو هر حسی بی تاثیر شه

شونه هامو به خسته‌گیت هر لحظه پیشنهاد کن

به فرا تر از همه همیشه اعتماد کن

منبع
text-ahang.rozblog.com

از فکر عمری داشتنت وجود من لبالبه

چون تو بی نظیری و هم حس من جاه طلبه

میخوام انقدرِ نقش من تو زندگیت پر رنگ شه

که وقتی که پلک میزنی دنیات واسم دلتنگ شه

 

قلمرو خیال تو با فکر من محصور کن

برای با من بودنت تقدیر رو مجبور کن

حتی نمیخوام سایه‌تو با کوچه ها قسمت کنم

از نخواه به چیزی جز داشتن تو عادت کنم

 

آرامشو تو زندگیم با خنده هات مرسوم کن

یک بار واسه همیشه این دیوونه رو آروم کن

 

از فکر عمری داشتنت وجود من لبالبه

چون  تو بی نظیری و هم حس من جاه طلبه

میخوام انقدرِ نقش من تو زندگیت پر رنگ شه

که وقتی که پلک میزنی دنیات واسم دلتنگ شه

تکست آهنگ -







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش کد آوای انتظار همراه اول جاه طلب بابک جهانبخش دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش کیفیت 320 دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش دانلود آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل جاه طلب بابک جهانبخش متن آهنگ جاه طلب بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو