loading...

98music02

تکست آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ, متن ترانه دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی با کیفیت 320,دانلود آهنگ گلچ

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 یکشنبه 11 آذر 1397

تکست آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ, متن ترانه دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ مجاز,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی با کیفیت 320,دانلود آهنگ گلچین,دانلود آهنگ با لینک مستقیم دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ جدید دیوونه وار از فاتح نورایی,کد موزیک دیوونه وار از فاتح نورایی ,کد آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود تک آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود موزیک,پخش آنلاین آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,متن آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,کد آهنگ پیشواز رایتل دیوونه وار از فاتح نورایی ,شعر آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی,دانلود ترانه دیوونه وار از فاتح نورایی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ زیبای دیوونه وار از فاتح نورایی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیوونه وار از فاتح نورایی ,دانلود آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی,

دیوونه واره سرمای عشقت باز بغلم کن گرماش با من
فایده نداره آینده بی تو امروزو برگرد فرداش با من
ما از زمستون خاطره داریم، تو چتر من شو برفاش با من
توو این خیابون باز عاشقم شو، بخند بی هوا عکساش با من

♫♫♫♫
دیوونتم من آدم نمیشم، حریف قلب سادم نمیشم
باز بغلم کن آرومتر شم، چیزی نگو تو حرفاش با من
مثل قدیما با من سفر کن، جاده‌ی چالوس دریاش با من
آرامشی تو آرامش من، تو ماه من شو شبهاش با من

ترانه آهنگ دیوونه وار فاتح نورایی

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

https://www.tak3da.com







برچسب ها تکست آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی دانلود آهنگ متن ترانه دیوونه وار از فاتح نورایی دانلود آهنگ مجاز دانلود بهترین آهنگ های ایرانی دانلود آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی با کیفیت 320 دانلود آهنگ گلچین دانلود آهنگ با لینک مستقیم دیوونه وار از فاتح نورایی دانلود آهنگ جدید دیوونه وار از فاتح نورایی کد موزیک دیوونه وار از فاتح نورایی کد آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی دانلود تک آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی دانلود موزیک پخش آنلاین آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی متن آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی کد آهنگ پیشواز رایتل دیوونه وار از فاتح نورایی شعر آهنگ دیوونه وار از فاتح نورایی دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی دانلود ترانه دیوونه وار از فاتح نورایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیوونه وار از فاتح نورایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو