loading...

98music02

آهنگ بارون امیر یگانهمن فقط یک آرزو دارماونم اینه که با تو باشماینکه یک روز بارونیزیر چتر تو جا شمهر چقدر دور باشیبازم به من نزدیکیدلمو روشن کنتو اوج تاریکیفقط خود توآخه جز تو کیبارون آروم آروم می&zwn

♥حسـ ــین♥ بازدید : 50 دوشنبه 20 اسفند 1397


آهنگ بارون امیر یگانه

من فقط یک آرزو دارم
اونم اینه که با تو باشم

اینکه یک روز بارونی
زیر چتر تو جا شم

هر چقدر دور باشی
بازم به من نزدیکی

دلمو روشن کن
تو اوج تاریکی

فقط خود تو


آخه جز تو کی

بارون آروم آروم می‌باره
منو یاد، لحظه های با تو بودن میاره



دلم تنگ برای دستات
دستایی که آرامش میداد

بارون میاد و دلم بازم
تو رو میخواد

هر چقدر دور باشی
بازم به من نزدیکی

دلمو روشن کن
تو اوج تاریکی

فقط خود تو
آخه جز تو کی

بارون آروم آروم می‌باره
منو یاد، لحظه های با تو بودن میاره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو