loading...

98music02

  متن آهنگ علی یاسینی این روزا همراه با دانلود آهنگ علی یاسینی این روزا Text Music Ali Yasini In Rooza متن اهنگ این روزا علی یاسینی ♫ این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم ♫ توی خاطره

♥حسـ ــین♥ بازدید : 82 جمعه 07 دی 1397

 

متن آهنگ علی یاسینی این روزا

همراه با دانلود آهنگ علی یاسینی این روزا

Text Music Ali Yasini In Rooza

متن اهنگ این روزا علی یاسینی

♫ این روزا وقتی یادت میوفتم میگیره این قلبم

♫ توی خاطره هام دنبال تو میگردم

♫ خودت بگو نباشی میمونه چی از من با همه میجنگم

♫ آخ نمیدونی چقدر درد میکنه این جای خالیت

♫ دست بردار بیخیال دل کندن از تو کار ما نیست

♫ همش رد میشی از سرم مثل سایه باهامی

http://www.texahang.org/

دانلود اهنگ این روزا از علی یاسینی

♫♫ اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

♫ نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم ♫♫

♫♫ اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم ♫♫

♫ هرچیکه اومدم جلو تو دور شدی از من نمیدونم کجای راهو اشتباه رفتم♫

♫ از اینکه از دستت بدم از اینکه تنهام کنی میترسم

دانلود آهنگ علی یاسینی این روزا

♫♫ اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم ♫♫

♫♫ اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم ♫♫

دانلود اهنگ این روها







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو