loading...

98music02

  Download New Song Morteza Ashrafi Bekhand دانلود آهنگ بخند مرتضی اشرفی برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…   تکست و متن آهنگ جدید بخند مرتضی اشرفی عشقم نزدیکه به تو حس

♥حسـ ــین♥ بازدید : 70 یکشنبه 29 دی 1398

 

Download New Song Morteza Ashrafi Bekhand

دانلود آهنگ بخند مرتضی اشرفی

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

 

تکست و متن آهنگ جدید بخند مرتضی اشرفی

عشقم نزدیکه به تو حسم

درگیره یه کم فکرم

وایسا روبروم تا به تو بگم

 

قلبـــم،تند تند میزنه حتماً

تو باعث ش شدی

پس من باید به تو بگم با تو عاشقم

من با تو امیدوارم چقد دوست دارم

بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم

نباشی تب دارم

بخند بخند

من با تو امیدوارم

چقد دوست دارم

بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم

نباشی تب دارم

بخند،بخند

عشقـم نزدیکه به تو حسم

درگیره یه کم فکرم

وایسا روبروم تا به تو،بگم

قلبـــم،تُند تند میزنه حتما

تو باعثش شدی

پس من،باید به تو بگم با تو عاشقم

من با تو امیدوارم چقد دوست دارم

بخند بخند

تو رو یه عمره کم دارم

نباشی تب دارم

بخند بخند

من با تو امیدوارم

چقد دوست دارم

بخند،بخند

تو رو یه عمره کم دارم

نباشی تب دارم

بخند بخند

نباشی تب دارم

بخند

دانلود آهنگ جديد مرتضي اشرفي بخند

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو