loading...

98music02

,    متن اهنگ خوشگله,    آهای خوشگل عاشق متن,    آهنگ آهای خوشگل عاشق,    دانلود ترانه مریم در جواب آهای خوشگل عاشق,    دانلو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 56 جمعه 07 دی 1397


,    متن اهنگ خوشگله
,    آهای خوشگل عاشق متن
,    آهنگ آهای خوشگل عاشق
,    دانلود ترانه مریم در جواب آهای خوشگل عاشق
,    دانلود آهنگ آهای خوشگل عاشق از محسن یگانه
,    دانلود متن آهنگ فریدون آسرایی آهای خوشگل عاشق
,    پخش اهنگ اهای خوشگل عاشق
,    آکورد آهنگ گل هیاهو
,    دانلود آهنگ آهای خوشگل عاشق از بنیامین بهادری

 

 

چه حال عجیبیه ، نبودت مریضیه

این منی که ساختی و ، تو بهم بگو کیه؟

همه جایِ شهر شده ، بی تو مث دلهره

من نخواستم اینو که ، همه زندگیم بره

حتی جای خالیت ، نذاشتم من با کسی پُر شه

توو این چار دیواری ،  دارم با تو روزای خوشگل

نذار همه راحت ، بشینن و پشتمون بگن

بیا یه کاری کن ، ما رو با انگشت نشون بدن

برگردو بذار ، با تو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا ، که یه بار دلِ من بشه دلخوشِ تو

همش من و دل ، بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول ، تو بگیرشون و نگو که نمیخوای

برگردو بذار ، با تو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا ، که یه بار دلِ من بشه دلخوشِ تو

همش من و دل ، بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول ، تو بگیرشون و نگو که نمیخوای

چی داری توو چشات ، که داره به دلِ من چنگ میزنه

هی میگم به خودم ، الآن هاست که دوباره زنگ میزنه

ببین این دلمو ، بیا خوب ببین آخه چی ساختی برام

تو که اون همه اشک ، توو چِشَم یادگاری گذاشتی برام

برگردو بذار ، با تو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا ، که یه بار دلِ من بشه دلخوشِ تو

همش من و دل ، بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول ، تو بگیرشون و نگو که نمیخوای

برگردو بذار ، با تو حس کنم طعم این زندگیو

عشقم تو بیا ، که یه بار دلِ من بشه دلخوشِ تو

همش من و دل ، بهونه میگیریم تا که پاشی بیای

دستام شده ول ، تو بگیرشون و نگو که نمیخوای

 

https://mustext.com







برچسب ها متن اهنگ خوشگله آهای خوشگل عاشق متن آهنگ آهای خوشگل عاشق دانلود ترانه مریم در جواب آهای خوشگل عاشق دانلود آهنگ آهای خوشگل عاشق از محسن یگانه دانلود متن آهنگ فریدون آسرایی آهای خوشگل عاشق پخش اهنگ اهای خوشگل عاشق آکورد آهنگ گل هیاهو دانلود آهنگ آهای خوشگل عاشق از بنیامین بهادری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو