loading...

98music02

کد آهنگ پیشواز همراه اول امیربهادر بنام سیگار ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیربهادر بنام سیگار ,دانلود آهنگ بیکلام امیربهادر بنام سیگار,متن آهنگ,امیربهادر بنام سیگار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیربهادر

♥حسـ ــین♥ بازدید : 59 جمعه 10 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول امیربهادر بنام سیگار ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیربهادر بنام سیگار ,دانلود آهنگ بیکلام امیربهادر بنام سیگار,متن آهنگ,امیربهادر بنام سیگار,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید امیربهادر بنام سیگار,متن آهنگ امیربهادر بنام سیگار ,دانلود آهنگ امیربهادر بنام سیگار با کیفیت 320,Download Music,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

قرار بود به دردام عادت کنی

سکوت میکنم تا تو صحبت کنی

من از تنهای نگاهت شاکیم

نباید تو روم میزدی من کیم

این مرد غم شده تمام زندگیش

تو گرگ بودی و توی لباس میش

کسی ترحمی به گرگ نمیکنه

سیگار آدمو بزرگ نمیکنه

پاسوز افکار منن این کاغذای خط خطی

همش رو اعصاب منی بزرگ نمیشی لعنتی

جلو نمیام یه قدم فقط تماشا میکنم

منم میشم مثل خودت این حسو هاشا میکنم

این مرد غم شده تمام زندگیش

تو گرگ بودی و توی لباس میش

کسی ترحمی به گرگ نمیکنه

سیگار آدمو بزرگ نمیکنه







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول امیربهادر بنام سیگار کد آهنگ پیشواز ایرانسل امیربهادر بنام سیگار دانلود آهنگ بیکلام امیربهادر بنام سیگار متن آهنگ امیربهادر بنام سیگار دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیربهادر بنام سیگار متن آهنگ امیربهادر بنام سیگار دانلود آهنگ امیربهادر بنام سیگار با کیفیت 320 Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو