loading...

98music02

دانلود اهنگ درخواستی,تک آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,متن آهنگ,ریمیکس  زیبای من پدرام پالیز,دانلود آهنگ جدید,کلیپ  زیبای من پدرام پالیز,آکورد آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,کد آهنگ پیشواز

♥حسـ ــین♥ بازدید : 153 دوشنبه 10 دی 1397

دانلود اهنگ درخواستی,تک آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,متن آهنگ,ریمیکس  زیبای من پدرام پالیز,دانلود آهنگ جدید,کلیپ  زیبای من پدرام پالیز,آکورد آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,کد آهنگ پیشواز همراه اول  زیبای من پدرام پالیز,دانلود اهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  زیبای من پدرام پالیز,nice music mp3,دانلود آهنگ جدید از  زیبای من پدرام پالیز,موزیک ویدیو  زیبای من پدرام پالیز,متن آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,تکست موزیک  زیبای من پدرام پالیز,Download New Music,تکست آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,دانلود آهنگ با لینک مستقیم,متن ترانه  زیبای من پدرام پالیز,دانلود mp3  زیبای من پدرام پالیز,کد آهنگ  زیبای من پدرام پالیز,

متن آهنگ زیبای من پدرام پالیز

Lyrics Music Pedram Paliz Zibaye Man

متن آهنگ زیبای من پدرام پالیز

 

ترانه و شعر آهنگ زیبای من پدرام پالیز

جانه من بی من مرو تنها شدن درمان ندارد عاشقی بی همنفس در این قفس پایان ندارد
رفتنت را قلبه من زیبای من باور ندارد باورم کن قصه ی این عاشقی آخر ندارد

من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرامِ جانم میرود وای اگر تنها لبِ دریا بماند

تکست آهنگ زیبای من پدرام پالیز

من چو مجنونم که خوش کرده به دیدارت دلش را همچو موجی که بغل میگیرد آخرش ساحلش را
تشنه می مانم که شاید یک نفس بر من بباری من چه دردی میکشم بی تو از این شب زنده داری

من نگارم میرود دار و ندارم میرود وای اگر روزی چو من تنها بماند
من نگارم میرود آرامِ جانم میرود وای اگر تنها لبِ دریا بماند

http://www.faratext.com/18531/lyrics-%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%86-%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d9%be%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%b2.html







برچسب ها دانلود اهنگ درخواستی تک آهنگ زیبای من پدرام پالیز متن آهنگ ریمیکس زیبای من پدرام پالیز دانلود آهنگ جدید کلیپ زیبای من پدرام پالیز آکورد آهنگ زیبای من پدرام پالیز کد آهنگ پیشواز همراه اول زیبای من پدرام پالیز دانلود اهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل زیبای من پدرام پالیز nice music mp3 دانلود آهنگ جدید از زیبای من پدرام پالیز موزیک ویدیو زیبای من پدرام پالیز متن آهنگ زیبای من پدرام پالیز تکست موزیک زیبای من پدرام پالیز Download New Music تکست آهنگ زیبای من پدرام پالیز دانلود آهنگ با لینک مستقیم متن ترانه زیبای من پدرام پالیز دانلود mp3 زیبای من پدرام پالیز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو