loading...

98music02

,    متن آهنگ حسین تهی,    اهنگ جدید تهی,    اهنگ حسین تهی,    اهنگ امیزینگ تهی,    دانلود اهنگ حسین تهی امیزینگ,  

♥حسـ ــین♥ بازدید : 271 سه شنبه 19 تیر 1397


,    متن آهنگ حسین تهی
,    اهنگ جدید تهی
,    اهنگ حسین تهی
,    اهنگ امیزینگ تهی
,    دانلود اهنگ حسین تهی امیزینگ
,    حسین تهی amazing
,    اهنگ جدید تهی امیزینگ
,    دانلود اهنگ امیزینگ از تهی
,    دانلود آهنگ amazing از حسین تهی

متن آهنگ جدید حسین تهی امیزینگ

واو امیزینگ , امیزینگ , امیزینگ اوکی
تفاوتت احساس میشه امیزینگ گرمو پاکو ناز و خاصی امیزینگ
تو چه آرامشی داری امیزینگ تو یه عشقه موندگاری امیزینگ

فرق داری با کل دنیا , می مونی همیشه تو یاد , حتی توی خوابو رویا

من به حسه بینمون علاقه دارم واو امیزینگ , امیزینگ
من به حسه بینمون علاقه دارم واو امیزینگ , امیزینگ

باز دوباره دلم واست بیقراره تو متفاوتی برام رابطه مون حرف نداره
کی میدونه دلت چقدر مهربونه تو متفاوتی برام دنیامی دیوونه

شعر آهنگ جدید حسین تهی امیزینگ

تفاوتت احساس میشه امیزینگ فرق داری با کل دنیا امیزینگ
می مونی همیشه تو یاد امیزینگ حتی تویه خوابو رویا امیزینگ

من به حسه بینمون علاقه دارم واو امیزینگ , امیزینگ
من به حسه بینمون علاقه دارم واو امیزینگ , امیزینگ

گرمو پاکو ناز و خاصی , تو چه آرامشی داری , تو یه عشق موندگاری

باز دوباره دلم واست بیقراره تو متفاوتی برام رابطه مون حرف نداره
کی میدونه دلت چقدر مهربونه تو متفاوتی برام دنیامی دیوونه , واو امیزینگ فوق العاده

تا دیدمت بگو چرا شدم عاشقت با یه نگاه دیدی چی شد دنیای من دلو یهو دادم به تو
دلو یهو دادم به تو یکی یه دونه ای به خدا دیدی شدی دنیای من وای وای فوق العاده ای تو

من به حسه بینمون علاقه دارم واو امیزینگ , امیزینگ
من به حسه بینمون علاقه دارم واو امیزینگ , امیزینگ

باز دوباره دلم واست بیقراره تو متفاوتی برام رابطه مون حرف نداره
کی میدونه دلت چقدر مهربونه تو متفاوتی برام دنیامی دیوونه , هی هی هی

من به حسه بینمون علاقه دارم امیزینگ من به حسه بینمون علاقه دارم امیزینگ

 

 

http://www.darvishmusic.com/26293/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%87%DB%8C-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C%D9%86%DA%AF.html







برچسب ها متن آهنگ حسین تهی اهنگ جدید تهی اهنگ حسین تهی اهنگ امیزینگ تهی دانلود اهنگ حسین تهی امیزینگ حسین تهی amazing اهنگ جدید تهی امیزینگ دانلود اهنگ امیزینگ از تهی دانلود آهنگ amazing از حسین تهی متن آهنگ حسین تهی امیزینگ اهنگ تهی امیزینگ موزیک ویدیو امیزینگ تهی اهنگ جدید حسین تهی اهنگ امیزینگ تهی کامل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو