loading...

98music02

X متن آهنگ موندنی مسعود سعیدی X تکست آهنگ موندنی مسعود سعیدی X دانلود آهنگ موندنی مسعود سعیدی X کد آهنگ موندنی مسعود سعیدی X آهنگ موندنی مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ مو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 89 جمعه 14 دی 1397
X متن آهنگ موندنی مسعود سعیدی X تکست آهنگ موندنی مسعود سعیدی X دانلود آهنگ موندنی مسعود سعیدی X کد آهنگ موندنی مسعود سعیدی X آهنگ موندنی مسعود سعیدی X مسعود سعیدی آهنگ موندنی X مسعود سعیدی X متن آهنگ های مسعود سعیدی X تکست آهنگ مسعود سعیدی X آهنگ قدیمی مسعود سعیدی X آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی X دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی X متن آهنگ X کد موزیک مسعود سعیدی X متن ترانه های مسعود سعیدی X آهنگ غمگین مسعود سعیدی X آهنگ پیشواز مسعود سعیدی X تکست موزیک

از اون بالا
همه چی خوبه، حتی رفتن
کنار دوست
کنار دشمن
نفسهامُ هدر دادم
برای موندنی بودن
نمیخوام و نمیتونی 
بمونی تو هوای من

مثه سایه 
همه دنبال تو هستن اینجا
تو بد کردی
به من یا دنیا
قسم دادم نفسهامُ که برگردن ولی دیره
بیا با من ولی انگار که قلبم داره میمیره


بیا با من بخون از غم ولی آروم
که بیدارن تموم خاطرات شوم
منم رفتم ولی انگار که بارونی
شده این چشم آبیه زمستونی
نکن گریه تو که میگی بخواب آروم
پرم باشُ نگو هستی یه زندونی

از اون بالا
همه چی خوبه، حتی رفتن
کنار دوست
کنار دشمن
نفسهامُ هدر دادم
برای موندنی بودن
نمیخوام و نمیتونی 
بمونی تو هوای من

 

 







برچسب ها متن آهنگ موندنی مسعود سعیدی تکست آهنگ موندنی مسعود سعیدی دانلود آهنگ موندنی مسعود سعیدی کد آهنگ موندنی مسعود سعیدی آهنگ موندنی مسعود سعیدی مسعود سعیدی آهنگ موندنی مسعود سعیدی متن آهنگ های مسعود سعیدی تکست آهنگ مسعود سعیدی آهنگ قدیمی مسعود سعیدی آهنگ عاشقانه مسعود سعیدی دانلود فول آلبوم مسعود سعیدی متن آهنگ کد موزیک مسعود سعیدی متن ترانه های مسعود سعیدی آهنگ غمگین مسعود سعیدی آهنگ پیشواز مسعود سعیدی تکست موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو