loading...

98music02

,    متن آهنگ یاسر بینام,    متن اهنگ یاسر بینام سوگند,    دانلود اهنگ یاسر بینام من خدارو دیدم,    یاسر بینام میمیرم,    اهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 312 یکشنبه 28 مرداد 1397


,    متن آهنگ یاسر بینام
,    متن اهنگ یاسر بینام سوگند
,    دانلود اهنگ یاسر بینام من خدارو دیدم
,    یاسر بینام میمیرم
,    اهنگ های قدیمی یاسر بینام
,    متن آهنگ به درک یاسر بینام
,    متن آهنگ میمیرم یاسر بینام
,    اهنگ میمیرم
,    یاسر بینام مادرانه
,   

http://taraneyab.com/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B1%D9%85-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86/

متن آهنگ میمیرم یاسر بینام

تو رفتی از کنار من هنوزم از ته قلبم تو رو میخوام
ببین شب ها بیدارم منو یاد تو میندازه در و دیوار
همه دلتگیمو انگار برای تو فقط سیگار میفهمه
دارم آروم میمیرم توی آرامش چشمای بیرحمت

چی میشد جای بوسه هات بشینه روی دستای بی حالم
از این هوای بارونی از این حسای پاییزی بیزارم
چقد لبخند رویایی و اون موهای خرمایی بهت میاد
نگو اونجایی که هستی یکی دیگه به غیر من تو رو میخواد

میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم
میمیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم
میمیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم

نمیدونم کجایی الان
اوضاعت چطوره دلتنگی برام یا نه خوشحالی الان
من که حالم خوش نیست راستش هنوز تو یادم موندی
ولی جات دود سیگار میشینه تو قلبی که تو توش برام بودی

آروم میشینم تنهایی فقط میزنم یه آلبوم دوتایی ورق
میدونی آخه تو عکسا باهات دوتایی ترم
یادته قربون صدقم میرفتی میگفتی خوبی باهام وقتی هستی
نمیدونم حرفاتو باور کنم یا اون عکسا که الان کنارش نشستی

تو بودی چیکار میکردی میدیدی دستات میلرزید
عاشقتم و قیدتو زدم آخه این رفیقت اونقدرام بی رگ نیست
فکر میگردم برم چشم براهمی دل نمیکنی از من براحتی
دیدم نه تو طعم تلخی شیرین ترین اشتباهمی

میمیرم بی تو میمیرم بی تو میمیرم
میمیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم
میمیرم بی تو میمیرم من بی تو میمیرم







برچسب ها متن آهنگ یاسر بینام متن اهنگ یاسر بینام سوگند دانلود اهنگ یاسر بینام من خدارو دیدم یاسر بینام میمیرم اهنگ های قدیمی یاسر بینام متن آهنگ به درک یاسر بینام متن آهنگ میمیرم یاسر بینام اهنگ میمیرم یاسر بینام مادرانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو