loading...

98music02

X متن آهنگ زخم زبون از علی عباسی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ جدید X سایت بیتاب X دانلود آهن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 309 یکشنبه 16 دی 1397
X متن آهنگ زخم زبون از علی عباسی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ جدید X سایت بیتاب X دانلود آهنگ علی عباسی زخم زبون X آهنگ بریدم از این زندگی،یه دم دارم بد میارم خدا جوابمو بده دارم دیگه کم میارم X آهنگ دلگیرم از این دنیایی که حقمو پس نمیده تقاص چی رو پس میدم چرا امانم نمیده X آهنگ زخم زبونم نزنید من که گناهی ندارم آتیش به جونم نزنید اخه کسی رو ندارم X آهنگ خراب بشی ای زمونه که اشک چشمام در اومد بسه دیگه ای روزگار هرچی بلا سرم اومد X دانلود آهنگ برای دلشکسته ها X دانلود آهنگ برای عاشق ها X دانلود آهنگ برای شکست عشقی X دانلود آهنگ غمگین 95 X دانلود آهنگ زیبا X دانلود آهنگ علی عباسی X بهترین های علی عباسی

بریدم از این زندگی،یه دم دارم بد میارم
 خدا جوابمو بده  دارم دیگه کم میارم
دلگیرم از این دنیایی که حقمو پس نمیده
تقاص چی رو پس میدم چرا امانم  نمیده
زخم زبونم نزنید من که گناهی ندارم
آتیش به جونم نزنید اخه کسی رو ندارم
خراب بشی ای زمونه که اشک چشمام در اومد
بسه دیگه ای روزگار هرچی بلا سرم اومد
شاید که قسمتم اینه تو این دنیا درد بکشم
 به آرزو هام نرسم یه عمری حسرت بکشم
دیگه تحمل ندارم میخوام که فریاد بزنم
 برم یه گوشه خیره شم گریه کنم زار بزنم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها متن آهنگ زخم زبون از علی عباسی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ جدید سایت بیتاب دانلود آهنگ علی عباسی زخم زبون آهنگ بریدم از این زندگی،یه دم دارم بد میارم خدا جوابمو بده دارم دیگه کم میارم آهنگ دلگیرم از این دنیایی که حقمو پس نمیده تقاص چی رو پس میدم چرا امانم نمیده آهنگ زخم زبونم نزنید من که گناهی ندارم آتیش به جونم نزنید اخه کسی رو ندارم آهنگ خراب بشی ای زمونه که اشک چشمام در اومد بسه دیگه ای روزگار هرچی بلا سرم اومد دانلود آهنگ برای دلشکسته ها دانلود آهنگ برای عاشق ها دانلود آهنگ برای شکست عشقی دانلود آهنگ غمگین 95 دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ علی عباسی بهترین های علی عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو