loading...

98music02

درو نبند داری میری با کی کجا باشی ؟داری میری دوباره تو قلب کس دیگه جاشی ؟یه کم فکر منم بکن شاید با غصه بمیرمدارم میگم خداحافظی ولی بدجوری دلگیرمکروس 1 احمد سولوداری میری پیش کیا بگو اسیر چی شدیتو این

♥حسـ ــین♥ بازدید : 71 جمعه 21 دی 1397


درو نبند داری میری با کی کجا باشی ؟
داری میری دوباره تو قلب کس دیگه جاشی ؟
یه کم فکر منم بکن شاید با غصه بمیرم
دارم میگم خداحافظی ولی بدجوری دلگیرم

کروس 1 احمد سولو

داری میری پیش کیا بگو اسیر چی شدی
تو این روزای بی کسی سنگ صبور کی شدی
داری میری پیش کیا لحن صدات عوض شده
انگار دلم بازیچه ی یه عشق بی هدف شده
اگه نباشی بی تو من میمیرم برگرد بیا تا دستاتو بگیرم


نگو تقدیرم این بوده که به عشقت اسیرم
اگه نباشی دل بی تو میمیره حتی با عکست آروم نمیگیره
نذار این دلو تنها که دیگه بی چشمات میمیره


ورس 1 رضا طاها

هنوز شمارشو دارم حتی با اون همه دروغ
حتی با اون همه تنهایی و روزای بی فروغ
که شاید جرات پیدا کنم بگیرمش اونو
درسته مثه خیلیا ندارم خاطرات خوبو
ولی ما هم دل داریم هرچی باشه اون یه روزی کنار من بوده
من واسه لونو مهم نیست اون مال کیا بوده
یاد روز آخر افتادم و حرفایی که میزد
گفتش زیادی شک داری بیا قید ما رو بزن
آخه از یکی شنیدم کنار خیلیا بوده
حالت نیش و کنایه میگفت مایه داری خوبه
از زبون خودش بی موقع اسم اونا چرخید
با همه اینا گفتم رضا عشق تو رو کم دید
دارو ندارمو دادم تمومه کسا رو خط زدم تو عشق من باشی
غافل بودم از این قصه من خط زده ی تو بودم با حرفای احساسیت

کروس 2 احمد سولو

بغض صدامو میشنوی یه کوه دردم به خدا
هیشکی نمیدونه ولی شکسته قلبم به خدا
آهای همیشه خاطرت تو قلب بی پناه من
اگه شنیدی مردمم دیگه نیا سراغ من

ورس 2 رضا طاها

از اون روزا گذشت یه چند ماهیو اندی
حالا اسمس اونه میاد بدجوری دل کندی
چرا با فلانی بودی چرا دوست نداشتی منو
تو این چند ماه کشیدم کوله باره غمو
بگو چقدر اشک بریزم تا که از خاطرم بری
گفته بودم آهم همراهته از روزی که میری
خواستم بخشیدنی باشه ولی همه جوره نشد
هر چی بیشتر دوست داشتم از دوست داشتنت کم شد
خط آخر این حرفاش فقط چندا نقطه بودش
همه حرفاشو زد ولی این حرفای من موندش
از روز اول رفاقت جلوی دانشگاه توی ماشین غریبه
حتما پیش خودت گفتی طرف خوراکه فریبه
مهمونی مختلط و اسم حتی چندتا پسر نبود اونقدر واسم سنگین
تا اینکه کردی منو جلو غریبه ها تحقیر
دیگه به آخرش رسید خط کشیدم روی اسمت
اگه اینجا بودی تیر خلاصیو میدادم به جسمت


کروس 3 احمد سولو

اگه نباشی بی تو من میمیرم برگرد بیا تا دستاتو بگیرم
نگو تقدیرم این بوده که به عشقت اسیرم
اگه نباشی دل بی تو میمیره حتی با عکست آروم نمیگیره
نذار این دلو تنها که دیگه بی چشمات میمیره







برچسب ها متن آهنگ اس ام اس آخر از رضا طاها و احمد سولو تکست آهنگ اس ام اس آخر از رضا طاها و احمد سولو شعر آهنگ اس ام اس آخر از رضا طاها و احمد سولو کد آهنگ اس ام اس آخر از رضا طاها و احمد سولو دانلود آهنگ اس ام اس آخر از رضا طاها و احمد سولو آهنگ اس ام اس آخر از رضا طاها و احمد سولو آهنگ اس ام اس آخر رضا طاها و احمد سولو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو