loading...

98music02

امشب میخوام كه بشینم از آرزوهام بنویسمامشب میخواد قصه ی ما رو تا صبح بنویسه دل بی صبرباور كن گریه هامو شادی كن كه نمیبینی خنده هاموگریه هامو بذار اول خنده هاتو بذار آخرآرزوهامو تماشا كن كه بی تو در چه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 131 یکشنبه 27 آبان 1397

امشب میخوام كه بشینم از آرزوهام بنویسم

امشب میخواد قصه ی ما رو تا صبح بنویسه دل بی صبر

باور كن گریه هامو شادی كن كه نمیبینی خنده هامو

گریه هامو بذار اول خنده هاتو بذار آخر

آرزوهامو تماشا كن كه بی تو در چه حالن

گریه هامو بذار اول خنده هاتو بذار آخر

آرزوهامو تماشا كن كه بی تو در چه حالن


 

خیلی وقته نگفتم و اشك نریختم تقصیر كارم شاید

از خودم خوب عصبیم

نمیدونم الان باید ول كنم یا اصرار میخوام مثل بچه ها چشامو ببندم و بخندم و كیف كنم تا بخوام

بشمارم تا هزار چونكه مطمئنم بعدش میاد

خیلی بچگونه است ولی من عمرا بگم نه نمیخوام

من میخوام و بدون نمیذارم كه منو به كشتن بدن خستگیهام

حقیقت همینه یعنی من توی رویا ام و خوب وضعیت وخیمه

رویا برام بسه

سوالم با ترسه

كجا الان هستش؟

خداوندا بسه منكه تو زندگیم آخه چیزی جز عشق نداشتم

سخت نیست؟ كه اینجوری جزوش نباشم؟

لابد این یه تنبیه.میخرمش به جون بگو آخرش چیه؟



آرزوم بود كه عروس لحظه هات شم

من دلیل لحظه لحظه خنده هات شم

آرزوم بود كم كم منو ببینی

به خدا یه ذره خوبیت بسه واسم

گریه هامو بذار اول خنده هاتو بذار آخر

آرزوهامو تماشا كن كه بی تو در چه حالن

گریه هامو بذار اول خنده هاتو بذار آخر

آرزوهامو تماشا كن كه بی تو در چه حالن








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو