loading...

98music02

بگو به غیر من کی تورو می خواد فقط واسه خودت کی نگاش به تو فقط دنبال توئه بگو کی نشسته خسته دل به یاد توئه بگو.. یه چیزایی هست که نمیدونی باید بدونی وقتی نمیتونی یکی این وسط نابود میشه وقتی پای وعده و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 69 جمعه 21 دی 1397

بگو به غیر من
کی تورو می خواد فقط واسه خودت
کی نگاش به تو فقط دنبال توئه
بگو
کی نشسته خسته دل به یاد توئه
بگو..

یه چیزایی هست که نمیدونی
باید بدونی وقتی نمیتونی
یکی این وسط نابود میشه وقتی
پای وعده وعیدات نمی مونی
نمیدونی که خیلی سخته
وقتی میرسه به سیاهی بختت
نمیدونی خب الان زوده واسه تو

ولی من میدونم اینو خیلی وقته

♫♫♫

چیه گریه می کنی باز تو خوابت اومدم
اشکاتو پاک کن من همون آدم بدم
که خود زنی می کرد وقتی نبودی
ببین خسته شدم از بس دنبالت آمدم
گوشام سنگین شده انقدر بدتو شنیدم
ولی پیش کسی بده تو نمیگم
نمیدونی چی کشیدم وقتی تو رو با اون دیدم
روزای بدبختی تو انقدر میشینم ببینم

یه چیزایی هست که نمیدونی
باید بدونی وقتی نمیتونی
یکی این وسط نابود میشه وقتی
پای وعده وعیدات نمی مونی
نمیدونی که خیلی سخته
وقتی میرسه به سیاهی بختت
نمیدونی خب الان زوده واسه تو
ولی من میدونم اینو خیلی وقته

 







برچسب ها متن آهنگ احمد سلو و اشکان نمیدونی تکست آهنگ احمد سلو و اشکان نمیدونی دانلود آهنگ احمد سلو و اشکان نمیدونی کد آهنگ احمد سلو و اشکان نمیدونی آهنگ احمد سلو و اشکان نمیدونی آهنگ احمد سلو و اشکان نمیدونی آهنگ احمد سلو اشکان دانلود آهنگ احمد سلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو