loading...

98music02

,    متن آهنگ طوفان لیلا فروهر,    دانلود آهنگ امشب و طوفان لیلا فروهر mp3,    دانلود آهنگ امشب اگر یاری کنی از لیلا فروهر,    دانلود آهنگ ط

♥حسـ ــین♥ بازدید : 510 شنبه 27 مرداد 1397


,    متن آهنگ طوفان لیلا فروهر
,    دانلود آهنگ امشب و طوفان لیلا فروهر mp3
,    دانلود آهنگ امشب اگر یاری کنی از لیلا فروهر
,    دانلود آهنگ طوفان از لیلا فروهر با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ طوفان لیلا فروهر mp3
,    دانلود آهنگ لیلا فروهر و شهره آغداشلو طوفان
,    دانلود رایگان آهنگ طوفان لیلا فروهر
,    ساری موزیک لیلا فروهر
,    اهنگ امشب اگر یاری کنی از لیلا فروهر
,   

http://textsong.mihanblog.com/post/tag/%D9%85%D8%AA%D9%86%20%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF%20%D8%B7%D9%88%D9%81%D8%A7%D9%86%20%D9%84%DB%8C%D9%84%D8%A7%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%B1

 

امشب اگر یاری کنی‌‌ای دیده طوفان می‌کنم

آتش به دل میافکنم دریا به دامان می‌کنم

میجویمت میجویمت با آنکه پیدا نیستی‌

می‌خواهمت می‌خواهمت هرچند پنهان می‌کنم

زندان صبر آموز را در می‌گشایم ناگهان

پرهیز طاقت سوز را یک سر به زندان می‌کنم



بازا که فرمان می‌برم عشق تو با جان میخرم

آن را که میخواهی‌ ز من آن می‌کنم آن می‌کنم

امشب اگر یاری کنی‌ امشب اگر یاری کنی‌

امشب اگر یاری کنی‌ امشب اگر یاری کنی‌







برچسب ها متن آهنگ طوفان لیلا فروهر دانلود آهنگ امشب و طوفان لیلا فروهر mp3 دانلود آهنگ امشب اگر یاری کنی از لیلا فروهر دانلود آهنگ طوفان از لیلا فروهر با کیفیت 320 دانلود آهنگ طوفان لیلا فروهر mp3 دانلود آهنگ لیلا فروهر و شهره آغداشلو طوفان دانلود رایگان آهنگ طوفان لیلا فروهر ساری موزیک لیلا فروهر اهنگ امشب اگر یاری کنی از لیلا فروهر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو