loading...

98music02

اتاق خالی از سکوت تکرار هر روزه منه کنار پنجره یه جغد نشسته زجه میزنه بیهوده باز پلک میزنم خنده رو روو لب کشتمش یه غریبست دورو برم تو آینه ها میبینمش میبینمت میبینمش میبینمش میبینمت ازم فرار میکن

♥حسـ ــین♥ بازدید : 67 پنجشنبه 27 دی 1397

اتاق خالی از سکوت تکرار هر روزه منه

کنار پنجره یه جغد نشسته زجه میزنه

بیهوده باز پلک میزنم خنده رو روو لب کشتمش

یه غریبست دورو برم تو آینه ها میبینمش

میبینمت میبینمش میبینمش میبینمت

ازم فرار میکنن این روزا حتی سایه هام

من دورم از خودم ولی جایی نمیرسن پاهام

ساکت به من زل میزنن تموم دیوارای شهر

چند ساعتی کنار میز خیره به استکان زهر

مچاله میشم از یه درد

رو صندلی جون میکنم

سقوط تیغ چند قطره خون یه یادگاری رو تنم

یه چمدون دو تا بلیت محکوم به این سفر شدم

مقصد همین حوالیه

من برمیگردم به خودم

تکست آهنگ جغد متین معارفی و بهزاد پکس و احمد سلو

یه گوشه ای کنج اتاق پنجره باز دلت پره

دوست داری لهت کنه تنهایی بره ولت کنه

حرفاتو ورق کردی خسته ای عرق کردی

میدونم چته هر چی ساختی دود شد یهو

دنیاتو عوض کردی

میدونم چته کم آوردی خب عب نداره

همیشه که حس نداره عب نداره خسته نباشی

هی میگه بسه نه حاجی آلوده به چیه آینه ها حالو روز کیه

شکسته شدی مشتی هستی هر چی گشتی مثه تو که نیستش

زندگی واسه ما یه ریسکه پاس میدن همه غمو بهت

غمو شبو دلت نمیکنه ولت یکی میگه درست میشه خسته ای

دو روز دیگه همینه اوضاع تو اکسیژن باشو بخند

تنهایی نفس بکش

داد نزن بسه صدات رو مغزم

تیغو بن بست نگات تو دستم

نمیفهمه منو هی رو مغزش نمیفهمه نرو

چون یه روزی بریده از همه داد نزن بسه سرم درد گرفت

شدی همونی که عقب تر میشست هی تز میدادو طرف کر بود

ساخت یه دیوونه ازت سرنوشت داد نزن دیگه آروم نمیشم

تف تو ذات بارون نمیرم از هر چی قصه میگی متنفرم

پس من منجی آروم نمیشم داد نزن خستم از این تنهاییام

من مریضم از این سر پاییام

زود خوب میشم تو آروم بخواب

تف به ذاتت بارون ببار

مچاله میشم از یه درد

رو صندلی جون میکنم

سقوط تیغ چند قطره خون یه یادگاری رو تنم

یه چمدون دو تا بلیت محکوم به این سفر شدم

مقصد همین حوالیه

من برمیگردم به خودم

یه چمدون دو تا بلیت محکوم به این سفر شدم

مقصد همین حوالیه من برمیگردم به خودم








برچسب ها تکست آهنگ جغد متین معارفی و بهزاد پکس و احمد سلو متن و دانلود آهنگ جغد متین معارفی و بهزاد پکس و احمد سلو آهنگ پیشواز جغد متین معارفی و بهزاد پکس و احمد سلو آهنگ جدید دانلود آهنگ زیبای جغد متین معارفی و بهزاد پکس و احمد سلو آهنگ جدید جغد متین معارفی و بهزاد پکس و احمد سلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو