loading...

98music02

آهنگ گل من احمد آزادهرجا میرم تورو اونجا می بینمتورو هر گوشه ی دنیا می بینمهمدم روز و شب دلم توییخودمو بی تو چه تنها می بینمگل من گلدون عشق تو منم منم منمنمی تونم از تو من دل بکنمگل من گلدون عشق تو من

♥حسـ ــین♥ بازدید : 61 دوشنبه 01 بهمن 1397


آهنگ گل من احمد آزاد

هرجا میرم تورو اونجا می بینم
تورو هر گوشه ی دنیا می بینم
همدم روز و شب دلم تویی
خودمو بی تو چه تنها می بینم
گل من گلدون عشق تو منم منم منم
نمی تونم از تو من دل بکنم
گل من گلدون عشق تو منم
نمی تونم از تو من دل بکنم



نه فقط امروز الهه ی دلی
من تورو همیشه زیبا می بینم
عالم شادی رو در کنار تو
توی آیینه ی دنیا می بینم
تورو زیبا می بینم
دنیا رو زیبا می بینم
باورم نمیشه انگار


خواب و رویا می بینم
تورو زیبا می بینم
دنیا رو زیبا می بینم
باورم نمیشه انگار 
خواب و رویا می بینم
گل من گلدون عشق تو منم منم منم
نمی تونم از تو من دل بکنم
گل من گلدون عشق تو منم
نمی تونم از تو من دل بکنم







برچسب ها گل من احمد آزاد دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام گل من احمد آزاد متن آهنگ گل من احمد آزاد کد آهنگ پیشواز همراه اول گل من احمد آزاد متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ گل من احمد آزاد با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید گل من احمد آزاد دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل گل من احمد آزاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو