loading...

98music02

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رو دارم آزیتا ,دانلود آهنگ بیکلام تو رو دارم آزیتا,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ تو رو دارم آزیتا ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو رو دارم آزیتا ,دانلود آهنگ جدید تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 120 جمعه 05 بهمن 1397

متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رو دارم آزیتا ,دانلود آهنگ بیکلام تو رو دارم آزیتا,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ تو رو دارم آزیتا ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو رو دارم آزیتا ,دانلود آهنگ جدید تو رو دارم آزیتا,تو رو دارم آزیتا,Download Music,دانلود آهنگ تو رو دارم آزیتا با کیفیت 320,دانلود آهنگ,


اگه هیچی ندارم در این زمونه سیل اشکم اگه از دیده روونه
اگه بر روی لبم مهر سکوتهپیش چشمام همه دنیا برهوته
ولی دل شادم چون تو رو دارماز غم آزادم چون تو رو دارم
ولی دل شادم چون تو رو دارماز غم آزادم چون تو رو دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

اگر خدای من منو ز خود رانده سکوت و تنهایی منو به خود خوانده
اگر که قلب من شکسته در سینه رنج و غم دنیا برای من مانده
ولی دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
ولی دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم


دوست دارم دوست دارم دوست دارم

اگر خدای من منو ز خود رانده سکوت و تنهایی منو به خود خوانده


اگر که قلب من شکسته در سینه رنج و غم دنیا برای من مانده
ولی دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
ولی دل شادم چون تو رو دارم از غم آزادم چون تو رو دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

اگه هیچی ندارم در این زمونهسیل اشکم اگه از دیده روونه
اگه بر روی لبم مهر سکوتهپیش چشمام همه دنیا برهوته
ولی دل شادم چون تو رو دارماز غم آزادم چون تو رو دارم
ولی دل شادم چون تو رو دارماز غم آزادم چون تو رو دارم
......







برچسب ها متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو رو دارم آزیتا دانلود آهنگ بیکلام تو رو دارم آزیتا دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تو رو دارم آزیتا کد آهنگ پیشواز همراه اول تو رو دارم آزیتا دانلود آهنگ جدید تو رو دارم آزیتا تو رو دارم آزیتا Download Music دانلود آهنگ تو رو دارم آزیتا با کیفیت 320 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو