loading...

98music02

دل ديوونه من دلي ديوونه دارم که زبون سرش نميشههرچي ميگم عشق دروغه ولي باورش نميشهآه و ناله شده کارم اشک بيهوده ميـبارمدل ساده شده عاشق چه کنم چاره ندامعاقبت به دام عشق من گرفتار شدمبا غم و رنج و

♥حسـ ــین♥ بازدید : 141 جمعه 05 بهمن 1397

دل ديوونه 
من دلي ديوونه دارم که زبون سرش نميشه
هرچي ميگم عشق دروغه ولي باورش نميشه
آه و ناله شده کارم اشک بيهوده ميـبارم
دل ساده شده عاشق چه کنم چاره ندام
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم

اي خدا من با دلم چه کار کنم
کجا از دستش آخه فرار کنم
نه ميشه از سينه بيرونش کنم


نه دوايي تا که درمونش کنم
بهتره که بسوزه تا ديگه عاشق نشه
واسه من اين بي زبون آيينه ي دق نشه
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم

من دلي ديوونه دارم که زبون سرش نميشه
هرچي ميگم عشق دروغه ولي باورش نميشه
آه و ناله شده کارم اشک بيهوده ميـبارم
دل ساده شده عاشق چه کنم چاره ندام
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم


اي خدا من با دلم چه کار کنم
کجا از دستش آخه فرار کنم
نه ميشه از سينه بيرونش کنم
نه دوايي تا که درمونش کنم
بهتره که بسوزه تا ديگه عاشق نشه
واسه من اين بي زبون آيينه ي دق نشه
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم
عاقبت به دام عشق من گرفتار شدم
با غم و رنج و بلا روز و شب يار شدم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو