loading...

98music02

آهنگ پنهان امیر آرامای با من و پنهان ز مناز دلسلامت می کنمتو کعبه‌ای هر جا رومقصد مقامت می کنمهر جا که هستی حاضریاز دور در ما ناظریشب خانه روشن می شودچون یاد نامت می کنمگه همچو باز آشنابر دست تو

♥حسـ ــین♥ بازدید : 79 سه شنبه 21 اسفند 1397


آهنگ پنهان امیر آرام

ای با من و پنهان ز من
از دل
سلامت می کنم
تو کعبه‌ای هر جا روم
قصد مقامت می کنم
هر جا که هستی حاضری
از دور در ما ناظری
شب خانه روشن می شود
چون یاد نامت می کنم
گه همچو باز آشنا
بر دست تو پر می زنم
گه چون کبوتر پرزنان


آهنگ بامت می کنم
این جان چو ذره در هوا
تا کی ز خورشیدت جدا
بی تو چرا باشد ؟
چرا ؟
با عشق رامت می کنم .
با عشق رامت می کنم .


--------------------


دوری ز تنلیک از دلم
اندردل تو روزنیست
زان روزن دزدیده من
چون مهپیامت می کنم
مستم ولی از روی تو
غرقم ولی در جوی تو
من جان خود را دفتر
لطف و کلامت می کنم


--------------------


دوری ز تن لیک از دلم
اندر دل تو روزنیست
زان روزن دزدیده من
چون مهپیامت می کنم
مستم ولی از روی تو
غرقم ولی در جوی تو
من جان خود را دفتر
لطف و کلامت می کنم


--------------------

ای با من و پنهان ز من

تو کعبه‌ای هر جا روم ...

--------------------


هر جا که هستی حاضری
از دور در ما ناظری
شب خانه روشن می شود
چون یاد نامت می کنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو