loading...

98music02

متن آهنگ خوبیت نداره,خوبیت نداره عاشق چشام شی mp3,دانلود آهنگ خوبیت نداره از سانی با کیفیت 320,دانلود اهنگ خوبیت نداره که مارو باهم ببینن,متن آهنگ خوبیت نداره عاشق چشام شی,دانلود آهنگ خوبیت نداره از م

♥حسـ ــین♥ بازدید : 3544 شنبه 06 بهمن 1397




متن آهنگ خوبیت نداره
,
خوبیت نداره عاشق چشام شی mp3
,
دانلود آهنگ خوبیت نداره از سانی با کیفیت 320
,
دانلود اهنگ خوبیت نداره که مارو باهم ببینن
,
متن آهنگ خوبیت نداره عاشق چشام شی
,
دانلود آهنگ خوبیت نداره از مهرداد نیویورک
,
اهنگ خوبیت نداره اپارات
,
دانلود آهنگ خوبیت نداره عاشق چشام شی سعید آسایش
,
آهنگ خوبیت نداره سعید آسایش

خوبیت نداره تنها باشی بگو دیگه جاهای دنیا باشی
خیلی بد میشه واسه هر دومون دیگه جایی جز همینجا باشی
من باهات آدم بهتری میشم به هوات آدم بهتری میشم
اگه تو حتی باهام بد بمونی من به جات آدم بهتری
خوبیت نداره تنها باشی بگو دیگه جاهای دنیا باشی
خیلی بد میشه واسه هر دومون دیگه جایی جز همینجا باشی
من باهات آدم بهتری میشم به هوات آدم بهتری میشم
اگه تو حتی باهام بد بمونی من به جات آدم بهتری میشم
این روزای خوبمو عاشق شدمو به هوات دوست دارم
راهای نرفته رو هفت روز هفته رو به هوات دوست دارم
خوبیت نداره تنها باشی بگو دیگه جاهای دنیا باشی
خیلی بد میشه واسه هر دومون دیگه جایی جز همینجا باشی
من باهات آدم بهتری میشم به هوات آدم بهتری میشم
اگه تو حتی باهام بد بمونی من به جات آدم بهتری میشم
روزای بارونیو خلوت و مهمونیو به هوات دوست دارم
انتظار ممتدو بد ترین پیشامدو به هوات دوست دارم

https://ahaang.com







برچسب ها متن آهنگ خوبیت نداره خوبیت نداره عاشق چشام شی mp3 دانلود آهنگ خوبیت نداره از سانی با کیفیت 320 دانلود اهنگ خوبیت نداره که مارو باهم ببینن متن آهنگ خوبیت نداره عاشق چشام شی دانلود آهنگ خوبیت نداره از مهرداد نیویورک اهنگ خوبیت نداره اپارات دانلود آهنگ خوبیت نداره عاشق چشام شی سعید آسایش آهنگ خوبیت نداره سعید آسایش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو