loading...

98music02

,    ,    دانلود آهنگ تموم این دل من,    دانلود اهنگ این خیابونا ماکان بند,    دانلود اهنگ ماکان بند ای داد,    دانلود اهنگ ب

♥حسـ ــین♥ بازدید : 98 دوشنبه 02 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود آهنگ تموم این دل من
,    دانلود اهنگ این خیابونا ماکان بند
,    دانلود اهنگ ماکان بند ای داد
,    دانلود اهنگ بیا پیش دلم باش یکم
,    دانلود آهنگ چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا
,    دانلود اهنگ اخه چرا احساس منو توبه بازی گرفتی
,    آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند
,    این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری
,    هوروش بند این قرارمون نبود ریمیکس

 

ای ماه دلم اشکامو ببین●♪♫
ببین که از تو سینه دل پر می زنه به هر دری در می زنه●♪♫
تورو خدا ببین●♪♫

درمون دلم دیدار توئه●♪♫
چه جوری آرومش کنم دلی رو که اینجور گرفتار توئه●♪♫

شعر و ملودی : آرش عدل پرور

بیا پیش دلم باش یه کم●♪♫
یا بیا و بیُفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من●♪♫

بیا پیش دلم باش یه کم●♪♫
یا بیا و بیُفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من●♪♫

تموم این شبا رو با یادت قدم زدم این کوچه ها شاهد●♪♫
بپرس چه جوره حال این عاشق●♪♫

همه درا رو بستی روم آخه●♪♫
چه جور بیام سراغ تو تا کی بشینم این گوشه دری وا شه●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

بیا پیش دلم باش یه کم●♪♫
یا بیا و بیُفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من●♪♫

بیا پیش دلم باش یه کم●♪♫
یا بیا و بیُفت از چشمم یا که این دلو از جاش بکن ماه من●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

https://music-fa.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ تموم این دل من دانلود اهنگ این خیابونا ماکان بند دانلود اهنگ ماکان بند ای داد دانلود اهنگ بیا پیش دلم باش یکم دانلود آهنگ چه سخته سر کنم با این اتاق و این شبا دانلود اهنگ اخه چرا احساس منو توبه بازی گرفتی آهنگ این قرارمون نبود هوروش بند این قرارمون نبود که عشقو تو دلم بیاری هوروش بند این قرارمون نبود ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو