loading...

98music02

    متن آهنگ کجا سفر رفتی,    دانلود کجا سفر رفتی دلکش mp3,    دانلود اهنگ کجا سفر رفتی چه بی خبر رفتی,    تو بی محبتی کنون جانا یا من, 

♥حسـ ــین♥ بازدید : 92 دوشنبه 08 بهمن 1397

    متن آهنگ کجا سفر رفتی
,    دانلود کجا سفر رفتی دلکش mp3
,    دانلود اهنگ کجا سفر رفتی چه بی خبر رفتی
,    تو بی محبتی کنون جانا یا من
,    سفر کرده کجا رفتی
,    سوز دلم راتو ندانی آتش جانم ننشانی
,    سفر کرده تجویدی
,    آهنگ عزیز سفر کرده
,    اهنگ یار سفر کرده

,   

کجا سفر رفتی      که بی‌خبر رفتی
اشکم را چرا ندیدی؟      از من دل چرا بریدی؟
         پا از من چرا کشیدی      که پیش چشمم بر دگر رفتی
....................
                              بیا به بالینم      که جان مسکینم
تاب غم دگر ندارد      جز برتو نظر ندارد      جان بی‌تو ثمر ندارد
مگر چه کردم      که بی‌خبر رفتی
....................
      چه قصه‌ها تو از وفا گفتی با من ...... تو بی‌محبتی کنون جانا یا من ......
توچنان شرر، به‌خدا خبر، زخدا نداری      رود آتش از، سرآن سرا ،که‌تو پاگذاری
                     سوز دلم را تو ندانی      آتش جانم ننشانی
....................
    با غمت ، درآمیزم ، از بلا نپرهیزم ...... پیش‌ازآن برم بنشین ،کزمیانه برخیزم
....................
رو به‌توکردم به خدا         خو به‌توکردم         که هم‌آغوش تو باشم ......
دل به‌تو بستم      به امیدت بنشستم      که قدح نوش تو باشم ......
         چه شود اگر           نفس سحر          خبری ز تو آرد ......
          به‌کس دگر            نکنم نظر           که دلم نگذارد ......
رو به‌توکردم به خدا         خو به‌توکردم         که هم‌آغوش تو باشم ......
دل به‌تو بستم      به امیدت بنشستم      که قدح نوش تو باشم ......
         چه شود اگر           نفس سحر          خبری ز تو آرد ......
          به‌کس دگر            نکنم نظر           که دلم نگذارد ......
    رفتی و صبر و قرارمرا بردی بردی      طاقت این دل زار مرا بردی بردی
    رفتی و صبر و قرارمرا بردی بردی      طاقت این دل زار مرا بردی بردی

 

http://www.kianavahdati.com/documentView.aspx?type=18&id=-2147483614







برچسب ها متن آهنگ کجا سفر رفتی دانلود کجا سفر رفتی دلکش mp3 دانلود اهنگ کجا سفر رفتی چه بی خبر رفتی تو بی محبتی کنون جانا یا من سفر کرده کجا رفتی سوز دلم راتو ندانی آتش جانم ننشانی سفر کرده تجویدی آهنگ عزیز سفر کرده اهنگ یار سفر کرده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو