loading...

98music02

آهنگ نگام کن افشین دانلود موزیک ویدیو نگام کننه نه نه نفس مننه نه نه نرو نرواین دل عاشق من من عاشق جشم سیاتمنکام کن من تشنه ی طعم لباتم صدام کنتو میدونی بوی نفسهات جه خوبه تو میدون

♥حسـ ــین♥ بازدید : 72 سه شنبه 09 بهمن 1397


آهنگ نگام کن افشین 

دانلود موزیک ویدیو نگام کن
نه نه نه نفس مننه نه نه نرو نرواین دل عاشق من 
من عاشق جشم سیاتمنکام کن 
من تشنه ی طعم لباتم صدام کن
تو میدونی بوی نفسهات جه خوبه 
تو میدونی دلم واسه تو میکوبه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره


بیش تو کیره عیبه عیبه
من عاشق جشم سیاتمنکام کن 
من تشنه ی طعم لباتم صدام کن
تو میدونی زندکی با تو شیرینه
تو میدونی بهشتمون رو زمینه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
میدونی اکه بری من میمیرم
میدونیمیدونی میدونی از تو نفس میکیرم
میدونیمیدونی میدونی اکه بری من میمیرم
میدونیمیدونی میدونی از تو نفس میکیرم

نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو کیره عیبه عیبه
نه نه نهنفس من بی تو میکیره
نه نه نه نرو نرو قلبم میمیره 
این دل عاشق من بیش تو کیره
بیش تو گیره عیبه عیبه







برچسب ها متن آهنگ نگام کن افشین Download Music دانلود آهنگ بیکلام نگام کن افشین متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول نگام کن افشین دانلود آهنگ نگام کن افشین دانلود آهنگ جدید نگام کن افشین کد آهنگ پیشواز ایرانسل نگام کن افشین دانلود آهنگ نگام کن افشین با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو