loading...

98music02

اگر بی تو باشم نمونم نباشمبه جز این منِ ِ بی‌نشونم نباشمدعا می‌کنم بی غمِ حضرتِ عشقهمین خسته‌ی نیمه جونم نباشمگرچه درگیر موج گناهم ولیبا تمام وجودم دعا می‌کنمدر شب ِ کوچ غمگین ماه

♥حسـ ــین♥ بازدید : 63 چهارشنبه 22 خرداد 1398

اگر بی تو باشم نمونم نباشم
به جز این منِ ِ بی‌نشونم نباشم
دعا می‌کنم بی غمِ حضرتِ عشق
همین خسته‌ی نیمه جونم نباشم


گرچه درگیر موج گناهم ولی
با تمام وجودم دعا می‌کنم
در شب ِ کوچ غمگین ماه کبود
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم
گرچه درگیر موج گناهم ولی
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم

ببین،به کنج غم نشستمو
بگیر،سراغ قلب خسته‌مو


بیا،بیا که دل شکسته مو
ببین که محرمی ندارم
اگر،غریق موج حسرتم
نمانده صبر و طاقتم
بیا که همدمی ندارم

گرچه درگیر موج گناهم ولی
با تمام وجودم دعا می‌کنم
در شب ِ کوچ غمگین ماه کبود
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم
گرچه درگیر موج گناهم ولی
از ته دل خدا رو صدا می‌کنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو