loading...

98music02

آهنگ تلافی افشین آذریمیخوای حرفهاتو بگی بگو برو میخوای اشک بریزی زود بریز برو میخوای التماس کنی باشه برو میخوای آروم کنی شدم برو میخوای از من بدونی خوبم برو میخوای از دل بخونی

♥حسـ ــین♥ بازدید : 53 سه شنبه 09 بهمن 1397


آهنگ تلافی افشین آذری

میخوای حرفهاتو بگی بگو برو 
میخوای اشک بریزی زود بریز برو 
میخوای التماس کنی باشه برو 
میخوای آروم کنی شدم برو 

میخوای از من بدونی خوبم برو 
میخوای از دل بخونی بخون برو 
میخوای احساست بشم فقط برو 
میخوای عاشقم کنی بسه برو


چه جوری بگم آخه من 
نمیخوام این زندگی رو
پس به کی بگم خدایا 
نمیخوام دلبستگی رو 

واسه چی قلبهارو دادی 
دست عاشقای خالی 
مگه میشه این همه فرق
بین ما دوتا بزاری 

آخه هرچی گفتمو گفتی برو
هرچی اشک ریختم به راهت گفتی برو 
زیر پاهات افتادم گفتی برو 
گفتی آرومم بزار بزار برو 

آخه هرچی گفتمو گفتی برو
هرچی اشک ریختم به راهت گفتی برو 
زیر پاهات افتادم گفتی برو 
گفتی آرومم بزار بزار برو







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول تلافی افشین آذری کد آهنگ پیشواز ایرانسل تلافی افشین آذری متن آهنگ تلافی افشین آذری Download Music دانلود آهنگ تلافی افشین آذری با کیفیت 320 متن آهنگ تلافی افشین آذری دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تلافی افشین آذری دانلود آهنگ بیکلام تلافی افشین آذری دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو